După eforturile făcute pentru a da joscâteva kilograme înainte de vacanţă,ar fi păcat să le pui la loc doar pentrucă nu te poţi abţine... Îţi venim în ajutor cu câteva trucuri care te vor ajutasă-ţi păstrezi silueta.

Nu renunţa la micul dejun

O ceaşcă de cafea nu înseamnă mic dejun! Oporţie de cereale cu lapte îţi oferă însă energie pentru prima parte a zilei. Dacă nu eşti adepta lor,înlocuieşte-leo felie de pâine integrală cu brânză.

Truc:Dacă te trezeşti târziu,sari pestemicul dejun şi înlocuieşte-l cu un prânz ceva mai consistent. Aşa nu îţidecalezi mesele şi consumi şi mai puţine calorii!

Atenţie la gustări!

Uită de semipreparate şi de produsele depatiserie! Conţin conservanţi şi mult prea multe calorii şi,cu toate acestea,nu-şi oferă nutrienţii de care ai nevoie. Fructele sau salatele preparate încasă sunt mult mai potrivite. Dacă ţi-e foame între mese,încearcă-le peacestea şi vei vedea cât de repede te obişnuieşti cu ele!

Alege deserturi uşoare

Prăjituri şi ciocolată vara? Ar fi păcat,deoarece este momentul ideal pentru a le rări. Dacă ai chef de ceva dulce,opteazăpentru o îngheţată. Cel mai bine este să faci una în casă. Prepară un litru dinceaiul tău preferat,adaugă sucul de la o portocală,pune totul într-o formă şidă la congelator pentru câteva ore.

Cât despre alcool...

...se ştie nu numai că are multe calorii,dar şi că încetineşte eliminarea grăsimilor şi acumularea lor,mai ales în zona abdomenului. Nu pierde din vedere nici că-ţi face poftă de mâncare. Limitează-tela un singur pahar de vin pe zi.