1. Mănâncă suficient

Pentru a slăbi trebuie să reduci numărul caloriilor consumate,însă în cazul în care asimilezi mult prea puţin,metabolismul încetineşte,iar efectele pozitive vor întârzia să apară.

De aceea,este indicat să consumi în jur de 1200 de calorii pe zi pentru a permite metabolismului să funcţioneze la parametrii normali.

2. Bea cafea sau ceai

Cofeina stimulează metabolismul,crescând rata metabolică de la 5 până la 8%. Astfel,organismul va arde cu 76 de calorii mai mult în fiecare zi.

Şi ceaiul verde are acelaşi efect benefic asupra organismului. Potrivit unui studiu japonez,consumul de ceai verde creşte cu 12% rata metabolică datorită numeroşilor antioxidanţi pe care îi conţine.

3. Consumă fibre “împotriva” grăsimilor

Cercetările arată că fibrele contribuie la accelerarea procesului de ardere a grăsimilor cu până la 30%.

Pentru a asigura o bună funcţionare a sistemului digestiv,nutriţioniştii ne recomandă să consumăm în jur de 25 de grame de fibre pe zi.

4. Nu uita de proteine

Organismul tău are nevoie de proteine pentru a menţine masa musculară intactă.

De asemenea,studiile arată că un consum regulat de proteine ajută la accelerarea arderilor cu până la 35%.

5. Mănâncă alimente bogate în fier

Fierul este un mineral esenţial pentru organism,deoarece contribuie la transportul oxigenului către ţesuturile musculare.

Astfel,musculatura este capabilă să ardă grăsimile în mod eficient. Înainte de menopauza,femeile pierd fier în fiecare lună în timpul ciclului menstrual.

Pentru a preveni scăderea nivelului de energie şi apariţia pielii flască mănâncă spanac,carne de vită şi curstacee,întrucât sunt surse importante de fier.