Mese neregulate,ore suplimentare laserviciu şi mult stres. Dacă şi programul tău arată aşa,este timpul să ieiatitudine! Iată câteva idei pentru a scăpa de oboseală.

Dormi suficient

Pentru a da randament la serviciu,ainevoie de un somn odihnitor. Aşa că,este timpul să renunţi la filmul care setermină la miezul nopţii. Fă mai bine o baie caldă şi citeşte câteva paginidintr-o carte înainte de a te cufunda într-un somn profund. Ai nevoie deşapte-opt ore de somn pe noapte şi nu te gândi că-l poţi recupera în weekend. Oricâtţi-ar surâde gândul acesta,nu este posibil.

Bea cafea

Cafeaua este bogată în antioxidanţi şiîmpiedică îmbătrânirea celulelor. În plus,conţine magneziu,un elementantistres,şi stimulează creierul,crescând capacităţile mentale. Nu esteindicat să depăşeşti totuşi două-trei ceşti pe zi şi mai ales să bei cafeadupă-amiaza. Vei avea surpriza să nu poţi adormi.

Mănâncă miere

Bogată în glucide,mierea îţi dă energie. Conţine săruri minerale şi vitamina B,bună pentru piele. O poţi adăuga în ceai sauîn limonadă,pentru a înlocui zahărul.

Menţine o postură corectă

Ca să nu ai probleme cu durerea de spate,păstrează în orice moment al zilei o postură corectă:spatele drept,umerii traşi înapoi şi greutateacorpului repartizată în mod egal pe ambele picioare. Fii atentă la poziţiacorpului şi când stai pe scaun. Îţi poţi sprijini picioarele pe o cutie pentru areduce presiunea asupra coloanei.

Fă mişcare

Nu trebuie să mergi la sală. 30 de minutede mers rapid pe zi,două reprize de înot pe săptămână sau de mers cu bicicletasunt variante mai mult decât acceptabile. De altfel,poţi opta pentru orice altsport care-ţi face plăcere şi pe care îl poţi practica cu regularitate.