Când lucrurile nu sunt deloc roz
 

Piure de cartofi
Aceşti bulbi conţin crom,recunoscut că poate ridica nivelul serotoninei din creier (serotonina=hormonul fericirii).

Avocado
Pe lângă faptul că este extrem de cremos şi gustos,avocado este o sursă bună de acid folic,renumit că reduce şi alungă oboseala.

Migdale
Există un motiv întemeiat pentru care ar trebui să consumi migadale şi,anume,pentru magneziu,pe care aceste nuci le au din plin. Migdalele au fost folosite în tratarea depresiei,de mai bine de 100 de ani. În plus,grăsimile omega-3 acizi sunt sănătoase.

 

 

Când vrei să-ţi iei câmpii
 

 

Pepene verde
Ingredientul magic? Potasiul,un mineral care ajută la menţinerea tensiunii arteriale la cote optime. Bonus? Fibrele din compoziţie te ajută în cazul în care ai probleme de stomac.

Portocale
Vitamina C este de ajutor în situaţii stresante,cum ar fi testele de matematică sau vorbitul în public. Opţiuni similare:afine,căpşuni...

Sparanghel
Vitamina B îţi calmează sistemul nervos şi te menţine concentrată pe ce ai de făcut.

 

 

Când chiar ai nevoie să te odihneşti 
 

Kiwi
Ciudat,nu? Aici acţionează din nou serotonina,care te ajută să-ţi îmbunătăţeşti calitatea somnului şi durata acestuia. Mănâncă acest fruct ori de câte ori ai perioade de insomnie.  

Cereale
Sunt bune deoarece declanşează producţia de insulină,ceea ce ridică în mod natural zahărul din sânge. De asemenea,încearcă şi fulgi de ovăz,orezul de iasomie,pâinea din cereale integrale.