Ceaiul verde încetineşte scurtarea celulelor

Indiferent că îl bei cald sau rece,ceaiul verde te poate ajuta să arăţi mai tânără. Cercetătorii chinezi au descoperit că persoanele care beau 3 ceşti cu ceai verde pe zi încetinesc procesul de îmbătrânire. Motivul este acela că ceaiul verde îmbunătăţeşte structurile ADN şi încetineşte scurtarea celulelor,una dintre etapele procesului de îmbătrânire.  

Scorţişoara te ajută să slăbeşti

Cercetătorile arată că scorţişoara poate reduce canitatea de insulină aflată în exces în organism. Cu cât controlul cantităţii de insulină este mai strict,cu atât şansa de a stoca grăsimi este mai scăzută. Adaugă o pătrime de linguriţă cu scoţişoară peste alimentele pe care le consumi în mod frecvent. Pe lângă faptul că le dă o aromă deosebită,scorţişoara îţi subţiază talia în mod vizibil.

Curcumina reduce inflamaţiile pielii

Cercetătorii au descoperit un nou motiv bun pentru a gusta în mod constant din mâncărurile indiene. Curcumina,substanţa activă din turmeric (o mirodenie adăugată de cele mai multe ori la mâncare pentru a da culoarea şi savoarea specifică) are proprietăţi anti-inflamatoare,reducând bubiţele şi inflamaţiile pielii. De asemenea,studiile arată că această substanţă ajută la distrugerea celulelor cancerigene. Pentru a beneficia de efectele pozitive ale curcuminei nu trebuie să mergi neapărat la un restaurant indian,este suficient să adaugi una,două linguriţe în mâncarea pe care o consumi în mod constant.

De asemenea,este recomandat să incluzi în dieta ta zilnică şi alte alimente:

-Somon,deoarece acizii graşi Omega-3 din compoziţia acestuia protejează pielea,creierul,ochii şi inima.

-Vin roşu,pentru că este bogat în resveratrol,un antioxidant care previne deteriorarea celulelor din creier şi inimă.

-Spanac,deoarece este o sursă bună de luteină,un carotenoid care încetineşte procesul de îmbătrânire prematură.

-Cereale integrale:acestea contribuie la menţinerea în limite normale a colesterolului total.