Hidratează-te corespunzător

Hidratarea este necesar în orice anotimp, însă vara ea trebuie să fie o prioritate. Pentru că există riscul de deshidratare din cauza transpiraţiei excesive, bea cel puţin 2 litri de apă pe zi. Mai mult, cantitatea trebuie să fie mai mare în zilele în care practici sport.

Practică exerciţii cu o altă persoană

Sportul în două sau trei persoane este mult mai benefic. Partenerul/partenerii de antrenament fizic joacă un rol foarte important în creşterea beneficiilor sportului în perioada verii, pentru că el/ei te motivează să continui şi să nu renunţi la exerciţii. Mai mult, există oportunitatea să faci şi altceva – ciclism, canotaj/caiac, dans şi, bineînţeles, drumeţii împreună cu ei. Vei observa că timpul va trece mai repede şi rezultatele vor începe să apară.

Mergi la antrenament dimineaţa

Sesiunea de antrenament fizic este o modalitate excelentă de a începe o zi. În plus, dacă faci sport dimineaţa, atunci nu te vei expune temperaturilor ridicate din timpul zilei. Vara, sportul este recomandat dimineaţa sau seara, nu uita, mai ales când vrei să obţii rezultate.

Uită-te la tutoriale pe internet

Formarea online este una dintre cele mai uşoare căi de a lucra. Pentru aceasta, ai nevoie de un laptop, o conexiune la internet şi 40-50 de minute libere. Poţi ieşi pe terasă pentru a face exerciţiile, bucurându-te de aer curat şi soarele de dimineaţă sau de seară.

Adoptă o alimentaţie corespunzătoare

Pentru a obţinere rezultatele dorite, este recomandat să iei o gustare sau să mănânci cu cel puţin 90 de minute înainte de antrenamentul fizic pentru ca nivelul de energie să fie stabilizat. Mai mult decât atât, este important în timpul verii, deoarece corpul lucrează mai greu din cauza temperaturilor ridicate.

Rutina antrenamentului fizic poate fi mai dificilă în timpul verii, însă poţi face sport mai eficient prin adoptarea unor sfaturi utile şi rapide.


Credit foto: www.pexels.com