Da, ceea ce mulţi dintre noi nu ştim este că proteinele au capacitatea de a arde grăsimea corporală - aceasta este o regulă generală. În plus, alimentele bogate în proteine sau suplimentele de proteine tonifică corpul.

De asemenea, suntem conştienţi de faptul că acumularea de grăsimi corporale în exces poate provoca o serie de boli, cum sunt obezitatea, colesterolul crescut, tensiunea arterială ridicată, dureri articulare şi aşa mai departe.

Un shake de proteine - o alegere perfectă

Pentru a preveni afecţiunile, trebuie să ai un stil de viaţă activ, să faci sport şi să te menţii la o greutate optimă. Acumularea de grăsimi excesive este, de obicei, rezultatul obiceiurilor alimentare nesănătoase, dezechilibrului hormonal, eredităţii etc.

Aşadar, este foarte important să faci anumite modificări în stilul de viaţă. De multe ori, este posibil să nu ai timp să mănânci toate cele trei mese din zi, iar asta înseamnă că nu ai de unde să iei substanţele nutritive, cum sunt vitaminele, proteinele şi alimentele cu un conţinut scăzut de grăsimi care pot favoriza procesul de pierdere în greutate.

Shake de proteine - reţetă

Iată reţeta unui shake de proteine, care este rapid şi simplu de făcut,

Banana este bogată în potasiu, un mineral care stimulează metabolismul şi care creşte nivelul de energie pentru a face faţă efortului provocat de exerciţiile fizice, arzând în acelaşi timp un număr mai mare de calorii. Laptele de migdale şi albuşurile sunt surse importante de proteine, ele fiind substanţe nutritive care stimulează metabolismul şi arderile de grăsimi. În plus, proteinele sunt cele care joacă un rol în tonifierea muşchilor.

Shake de proteine - Ai nevoie de:

- 1 banană
- ½ cană lapte de migdale
- 2 albuşuri

Mod de preparare:

Pune într-un bol înalt toate ingredientele. Procesează-le pentru câteva minute cu blenderul până obţii o textură cremoasă. Nu adăuga zahăr. Se bea o dată pe zi. De preferat, după exerciţii fizice.

Pe lângă acest shake bogat în proteine, este important să mănânci sănătos şi să faci sport în fiecare zi, cel puţin 40 de minute.

 

Credit foto: www.food-hacks.wonderhowto.com