Nu îţi vom promite că sfaturile noastre pentru un program de slabire rapida nu vor cuprinde şi câteva exerciţii fizice, însă crede-ne pe cuvânt că nu ţi se vor părea un calvar! În special dacă alegi un set de exerciţii potrivit pentru statura şi greutatea ta.

Dietele restrictive nu sunt pe placul nostru atunci când vine vorba despre o slabire rapida, dar credem în importanţa unor suplimente nutritive care să te ajute să temperezi nevoile organismului într-un mod echilibrat din punct de vedere nutriţional. Spre exemplu, o pudra proteica poate substitui un mic dejun caloric în orice zi, fără să simţi nevoia de a mânca ceva în plus. Dar ajungem şi acolo. Eşti gata? Rămâi alături de noi, fiindcă urmează să îţi prezentăm 5 trucuri pe care le poţi aplica chiar de astăzi pentru o siluetă de vis gata de vacanţă! Haide să-i dăm drumul!

#1 Hidratează-te! Organismul tău are nevoie pentru ca tu să obţii un corp de invidiat vara aceasta!

A te menţine hidratată ar trebui să fie primul pas pe listă atunci când eşti pe cale să faci toţi paşii necesari unei siluete de invidiat. De reţinut este faptul că hidratarea ar trebui să fie principala ta grijă! Ea nu este legată doar de beneficiile în materie de slabire rapidă, ci mai degrabă pentru a te menţine sănătoasă.

Apa este excelentă pentru stimularea metabolismului şi pentru a ţine senzaţia de foame la distanţă. Schimbarea băuturilor zaharoase cu apa te va ajuta să reduci aportul caloric, precum şi să consumi mai puţine grăsimi saturate. Grăsimile saturate sunt cele care se depun pe abdomen şi cu siguranţă îţi doreşti cel puţin un abdomen plat, dacă nu unul tonifiat vara aceasta! 

Dacă apa nu este neapărat una dintre variantele spre care să te îndrepţi, poţi încerca întotdeauna un ceai pe care îl poţi savura cald sau rece, după cum preferi. Important este să nu îl îndulceşti foarte tare, ci să îl bei cât mai puţin dulce posibil.

Poţi opta pentru ceaiul verde, fiindcă stimulează metabolismul şi ajută la pierderea grăsimilor, acest ceai este bogat în antioxidanţi şi, prin urmare, îţi detoxifică organismul dacă este integrat într-o dietă sănătoasă.

#2 Oferă-i organismului tău alimente hrănitoare şi bogate în nutrienţi şi vitamine

Ai fost vreodată descurajată de vreo dietă? Adevărul este că toţi am trecut prin acest chin, măcar o dată în viaţă. De aceea, vei fi bucuroasă să descoperi faptul că sfaturile noastre nu implică înfometarea! Alimentele pe care le consumi sunt mult mai importante decât toate restricţiile pe care ţi le impui pentru o siluetă de invidiat.

Cu o dietă corectă de vară şi adaptată nevoilor organismului tău, veţi descoperi alimentele care ţi se potrivesc şi se pliază pe stilul tău de viaţă. Poate că nu vei putea renunţa la un pahar de vin, dar poţi înlocui micul dejun cu un shake nutritiv făcut dintr-o pudra proteica. Totul trebuie gândit în aşa manieră încât să fie durabil şi să poată funcţiona.

Deci, ce ar trebui să mănânci pentru un program de slabire rapida? Am făcut o listă cu alimentele pe care trebuie neapărat să le incluzi în dieta ta alimentară!

Legume şi fructe

Este vital să consumi cât mai multe legume şi fructe, fiindcă sunt o sursă excelentă de fibre, care te va ajuta să elimini grăsimile corporale şi prin care eviţi balonarea şi susţii digestia. Atât fructele, cât şi legumele conţin vitamine şi minerale importante care stimulează metabolismul. Sunt uşor de integrat într-o dietă alimentară, fiindcă există atâtea feluri în care poţi prepara fructele şi legumele deopotrivă. În plus, poţi înlocui lejer gustările cu fructe şi legume.

Grăsimi sănătoase

Desigur că există şi alimente bogate în grăsimi sănătoase care te vor ajuta să îţi hrăneşti organismul şi să îl menţii sănătos. Iată de ce ai nevoie în dieta ta:

  • Nuci – sunt bogate în vitamine, minerale şi numeroase beneficii pentru sănătate
  • Năut, linte, mazăre şi fasole – o selecţie de leguminoase pline de proteinele de care ai nevoie pentru o dietă uşoară şi deloc restrictivă, de vară
  • Avocado – cu un conţinut de 77% grăsimi sănătoase, te va ajuta să arzi depozitele de grăsimi saturate
  • Brânză
  • Ouă
  • Ciocolată neagră

Proteine

Nu în ultimul rând, pe lista de alimente indispensabile din dieta ta de vară, sunt alimentele bogate în proteine! Există multe beneficii pentru sănătate dacă consumi proteine, dar în acest context este excelent atât pentru construirea muşchilor, cât şi pentru arderea grăsimilor.

Ce proteine să incluzi:

  • Brânză de vacă
  • Ovăz
  • Somon
  • Linte
  • Sardine
  • Friptură de vită
  • Seminţe de in
  • Seminţe de dovleac
  • Pui

#3 Exerciţiile fizice nu vor face altceva decât să grăbească procesul de slabire rapida! Am cules câteva antrenamente pe care le poţi încerca fără probleme chiar şi tu!

Nu te-am putea ajuta să obţii un corp de invidiat vara aceasta fără să îţi oferim unele dintre cele mai bune antrenamente! Nu este nevoie de mult cardio pentru o siluetă perfectă, ci doar de un antrenament bine echilibrat. Am pregătit câteva exerciţii pe care le poţi face acasă!

  1. Genuflexiuni – bune pentru picioare şi fesieri

Acest antrenament este excelent pentru partea inferioară a corpului, întrucât te va ajuta să îţi tonifiezi atât coapsele, picioarele, dar şi fesele într-un singur foc! Nu ai nevoie decât de câte 3 seturi a câte 5 repetări şi va fi mai mult decât suficient!

  1. Abdomene

O serie de câte 10 abdomene în fiecare seară nu strică niciodată! În special atunci când dieta ta este îndreptată spre arderea grăsimilor din zona abdominală.

  1. Fandări

Tot un exerciţiu pentru partea inferioară este şi cel care implică fandările, întrucât solicită muşchii coapselor. Secretul este să păstrezi câteva secunde bune poziţia de fandare, după care să revii la forma iniţială.

Nu te lăsa intimidată de sezonul cald care se apropie cu paşi repezi! Sfaturile noastre sunt suficiente pentru ca tu să te bucuri de o siluetă de vis în vacanţă! Respectă toţi paşii indicaţi şi încearcă să nu faci abuz de alimente bogate în grăsimi nesănătoase, iar rezultatele vor apărea negreşit!