A trecut Crăciunul,iar acum simţi efectele negative ale meniului copios pe care l-ai consumat. Revista Shape îţi oferă nişte soluţii rapide.

Ieşi la o plimbare

Nu ai nevoie de jogging,este suficientă o plimbare relaxantă la 20 de minute după masă pentru a începe să te simţi mai bine. Plimbarea pune sângele în mişcare şi ajută la procesul digestiei,iar aerul proaspăt îţi va face bine cu siguranţă.

Alimente care alungă senzaţia de balonare

După ce a trecut o jumătate de oră de la masă,încercaţi să mâncaţi o bucată de papaza,ananas sau puţin iaurt,pentru că aceste alimente ajută foarte mult procesul digestiv. Spre exemplu,ananasul este bogat în enzime care ajută la descompunerea proteinelor,ceea ce ajută organismul să digere mâncarea.

Bea ceai verde după masă

Ceaiul verde ajută organismul să reducă acumularea grăsimii şi împiedică o creştere a colesterolului. Studiile au arătat că ceaiul verde conţine anumiţi polifenoli care ajută la descompunerea grăsimilor,contribuind astfel la scăderea nivelului colesterolului şi a indicelui de masă corporală.

Nu te întinde în pat!

Abţine-te de la nevoia de a te întinde în pat şi a te odihni după masă. Canapeaua şi patul sunt extrem de tentante,dar încearcă să le vezi ca pe un inamic. Aşteaptă cel puţin trei ore după masă pentru a evita refluxul gastric.