Spun asta deoarece este capabilă să ofere o varietate de substanţe nutritive necesare organismului.

De aceea,Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) şi Organizaţia Naţiunilor Unite (ONU) au recomandat includerea spirulinei în dietă ca un supliment alimentar. Chiar şi cei de la NASA au inclus spirulina îndieteleastronauţilor în timpul misiunilor spaţiale,ceea ce înseamnă că aceasta oferă o valoare nutritivă ridicată.

În plus,acest aliment sănătos este consumat frecvent şi de către sportivipentru a îmbunătăţi performanţa,deoarece a fost dovedit că reduce timpul de recuperare şi consolidează apărarea imunitară.

Iată ce este spirulina:

În general vorbind,spirulina este o algă marină de culoare albastru-verde,care este în formă de spirală. De aici îşi are şi numele. Chiar dacă studiile au arătat că nu este chiar o algă marină,ci mai degrabă,un alt fel de organism viu.

Independent de numele său,ceea ce este cu adevărat interesant despre spirulină este că aceasta conţine proteine mult mai digerabile decât carnea de vită. În plus,conţine mai multe substanţe nutritive,care sunt benefice pentru sănătatea organismului.

În ceea ce priveşte conţinutul de vitamine,spirulina conţine vitamina A,B1,B2,B5,B6,acid folic,precum şi vitaminele E şi H. Este cea care conţine cea mai multă vitamina B12.

Spirulina are efecte asupra sănătăţii,efecte cu adevărat surprinzătoare şi are o istorie de sute de ani în cadrul dietei umane. Există cercetări care arată că aceasta era consumată de unele civilizaţii americane,cum sunt incaşii sau aztecii,care au combinat-o cu alte alimente.

Cât de mult este recomandat să o consumăm:

Experţii recomandă celor care au început recent să încorporeze spirulina în dietă,să înceapă cu o doză de 3-5 grame pe zi. Pentru adulţi,doza poate fi mărită treptat de la 5 la 10 grame pe zi.

Dacă vrei să slăbeşti prin consumul de spirulină,atunci faci o alegere bună. După cum ştim,în conformitate cu proverbul „orice este în exces este rău”,corpul este capabil să absoarbă în mod corespunzător o anumită doză de spirulină în fiecare zi. Aşadar,nu trebuie să facem exces.

Procesul de slăbitnu este unul peste noapte,dar nu trebuie să ne pierdem speranţa. Este important să urmăm o doză recomandată şi cantitatea corespunzătoare de hrană pentru condiţiile noastre fizice. Rezultatele vor fi mult mai bune,deoarece vei ajunge la greutatea dorită şi vei fi sănătoasă,astfel te vei bucura de ea din plin.

Acum că ştim care sunt beneficiile acestui super-aliment,trebuie să mai ştim că a fost considerat unul dintre super-alimentele viitorului. Include-l în dietă cât mai repede,ca să profiţi de efectele sale incredibile pe care le are asupra corpului.