Cercetătorii au descoperit  că persoanele care au întâmpinat un număr moderat de adversităţi,menţin o stare generală de bine mai stabilă decât persoanele care nu au întâmpinat dificultăţi.

Asta nu înseamnă că un stil de viaţă stresant şi copleşitor ar fi benefic. Stresul excesiv are consecinţe grave asupra întregului organism. Găsirea unei balanţe între relaxare şi stres este cheia unui stări generale de bine.

Cercetătorii susţin că rezultatele studiului sunt importante pentru înţelegerea propriei rezistenţe şi descoperirea abilităţilor de a face faţă provocărilor. Studiul sugerează că modul în care reacţionăm în faţa stresului este puternic înrădăcinat în abilităţile noastre de a rezolva orice altă situaţie,de la matematică,la sport. Cu alte cuvinte,exersarea ajută într-adevăr.

Data viitoare când te simţi copleşită de stres şi griji,gândeşte-te că este doar o altă ocazie pentru a căpăta rezistenţă şi a deveni mai puternică.

Mai există o metodă prin care poţi face faţă mai bine stresului. Progreamează-ţi timp ziua pentru a te îngrijora. Un alt studiu a descoperit că oamenii care îşi alocă 30 de minute zilnic pentru stres,pot face faţă mai uşor provocărilor. Studiul sugerează că având o perioadă de timp alocată pentru griji,oamenii se stresează mult mai puţin în restul zilei.