1. Când mă simt stresată…

  1. Muşchii corpului se încordează;
  2. Încep să plâng;
  3. Am tendinţa să strig la cei din jurul meu.

2. Mă relaxez atunci când:

  1. Ascult muzica preferată;
  2. Mă uit la televizor;
  3. Citesc o carte interesantă.

3. Stresul îmi dă peste cap alimentaţia:

  1. Sunt total de acord;
  2. Nu mi se potriveşte afirmaţia;
  3. Câteodată nu, câteodată da. Depinde de situaţie.

4) Culoarea care mă relaxează cel mai mult este…

  1. Albastru;
  2. Verde;
  3. Galben.

5) Alege dintre următoarele categorii de încălţăminte:

  1. Adidaşi sport;
  2. Sandale cu talpă joasă;
  3. Papuci de casă.

6) Pe fereastra ta vezi o imagine ideală…

  1. Cu munţi înzăpeziţi;
  2. Cu oraşul liniştit;
  3. Cu o grădină plină de flori.

7) Ce miros te relaxează cel mai mult:

  1. Mentă. Întotdeauna!
  2. Lavandă. Cui nu-i place parfumul ei?
  3. Muşeţel, alegerea perfectă.

8) Alege copacul care te caracterizează…

  1. Bradul;
  2. Salcia;
  3. Cireşul.

9) Cât de mult iubeşti să faci sport:

  1. Nu sunt o persoană activă fizic;
  2. Fac sport, dar nu de una singură;
  3. Iubesc să alerg sau să merg la sală!

Majoritatea A

Ai învăţat că vizualizarea unor situaţii plăcute din viaţă te ajută să te relaxezi mai mult. Îţi este foarte uşor să te calmezi, iar cei din jurul tău au multe de învăţat de la tine. Dacă se întâmplă ca anumite situaţii să-ţi producă stres şi anxietate, mereu dai dovadă de autocontrol şi eviţi să reacţionezi pe baza impulsurilor de moment. Abilitatea ta de a face faţă obstacolelor îţi va aduce beneficii pozitive atât pentru corp, cât şi pentru minte.

Majoritatea B

Sunt momente când rămâi în pană de idei. Stresul, anxietatea ori starea de agitaţie te pot bloca să-ţi aminteşti situaţii frumoase din viaţa ta. Nu te îngrijora, există mai multe soluţii pentru a te relaxa mai mult. Poţi practica scrisul într-un jurnal pentru a da „voce“ gândurilor tale, trăirilor, provocărilor din viaţa ta. Dă dovadă de autocompasiune şi priveşte-te cu blândeţe şi cu răbdare. Iubirea necondiţionată şi admiraţia pentru tine însăţi vor produce efecte pozitive. Găseşte o activitate sau mai multe care îţi vor aduce plăcere şi relaxare. Un alt sfat este să-ţi învingi teama, pas cu pas, deoarece ea se află doar în gândurile tale, nu în realitate.

Majoritatea C

Cel mai probabil te foloseşti de toate simţurile tale pentru a te relaxa. Gustul unui ceai cald, mirosul parfumului preferat, privitul unei fotografii dragi, atingerea unui material catifelat, toate te ajută să te calmezi. De cele mai multe ori, când îţi foloseşti simţurile, de fapt, îţi imaginezi diferite scenarii plăcute în minte. Acesta este punctul tău forte! Continuă să-ţi accesezi „senzaţiile“ ori de câte ori ai nevoie de ele pentru că îşi aduc doar beneficii.