Şi, deşi în prima parte a zilei mai reduci cum poţi senzaţia de foame, ştim că seara parcă toate poftele de peste zi se adună. Ceea îngreunează destul de mult lupta declarată kilogramelor în plus şi implicit caloriilor consumate.

Ori de câte ori întâmpini astfel de dificultăţi în dieta ta, încearcă să aplici aceste mici trucuri, care te vor ajuta să nu te abaţi de la regulile foarte stricte ale unei diete:

-Niciodată, indiferent de situaţie, nu sări peste micul dejun. Chiar dacă ai impresia că poţi mânca acea masă în altă parte a zilei, consumând practic acelaşi număr de calorii, de fapt, faci o mare greşeală. Să mănânci seara ceea ce ar fi trebuit să mănânci dimineaţa este cel mai rău lucru pe care îl poţi face. Dincolo de ceea ce mănânci, momentul zilei în care consumi preparatele respective contează enorm în orice dietă.

-Pregăteşte-ţi o gustare. Dacă pauza între mic dejun şi masa de prânz este mai mare de patru ore, atunci ideal ar fi să îţi pregăteşti o gustare. Ai grijă ca aceasta să nu depăşească 100 de calorii şi să echilibreze cumva meniul zilnic.

-Nu amâna prânzul mai mult de ora două. Orice masă de prânz, chiar şi una sănătoasă, mâncată după această oră încetineşte procesul de slăbire, fapt dovedit deja ştiinţific. De aceea, fă în aşa fel încât programul tău să fie organizat în jurul mesei de prânz şi nu invers.

-Ai cu siguranţă nevoie de o gustare între prânz şi cină. Pentru că durata este mai mare între cele două, în orice dietă este ideal să mănânci ceva în acest interval. Alege o gustare care să nu depăşească 200 de calorii.

-Nu mânca după ora şapte seara! Un studiu a dovedit că oamenii care nu mănâncă nimic în intervalul 7 seara-6 dimineaţa pierd mai uşor kilogramele în plus.

Sursa foto: planetfashiontv.com