Mănâncă supă de legume

Această tradiţie japoneză este una dintre cele mai bune strategii care ajută la scăderea în greutate. Şi asta pentru că,un consum constant de supă,în special din legume,la începutul mesei de prânz sau de seară,te ajută să consumi mai puţină mâncare,potrivit cercetătorilor japonezi.

De asemenea,oamenii de ştiinţă francezi susţin că persoanele care consumă supă de 4-5 ori pe săptămână au Indicele de Masă Corporală (IMC) mai mic,spre deosebire de cei care aleg să mănânce alte feluri de mâncare.

Fă din prânz masa principală a zilei

Deşi specialiştii europeni susţin că cea mai importantă masă a zilei este micul dejun,cercetătorii indieni sunt de părere că prânzul ar trebui să fie principal masă a zilei.

Potrivit medicine tradiţionale Ayurveda,organismul este creat în aşa fel încât putem consuma mai multă mâncare la masa de prânz,deoarece “focul” digestiv cunoscut sub numele de agni este puternic între orele 10-14,motiv pentru care digerăm mult mai repede caloriile consumate.

Optează pentru calitate, nu pentru cantitate

Francezii susţin că atunci când consumăm mâncare naturală,proaspătă şi aromată,ne săturăm mult mai repede, fără a consuma porţii prea mari şi,implicit, prea multe calorii.

Această abordare este diferită de cea a americanilor, care pentru a slăbi se hrănesc în mod excesiv cu alimente dietetice, după care consumă dulciuri pentru a-şi satisface pofta de dulce.