Dacă vrei să arăţi bine,iată câteva sfaturi ce te vor ajuta să-ţi gestionezi mai bine greutatea.

Consumă mâncare adevărată!

Unul dintre cele mai importante sfaturi ale dietei franţuzeşti îl reprezintă accentul pus pe mâncarea ca la carte. Femeile din Franţa nu-şi pierd timpul cu gustărele prelucrate,chips-uri,biscuiţi sau alte alimente ambalate ori semi-preparate.

Aceste alimente sunt o sursă prea mare de calorii şi nu au nici o valoare nutritivă. Dacă vrei să mănânci ca o franţuzoaică,optează pentru alimente reale,integrale. Evită mâncărurile prelucrate,pline de E-uri şi substanţe chimice ori conservanţi.

Punefructele şi legumele pe primul loc
O altă caracteristică a obiceiurilor lor alimentare îl reprezintă mesele alcătuite integral din fructe şi legume. O franţuzoaică poate mânca o salată de fructe la micul dejun,o salată de verdeţuri combinate la masa de prânz şi legume sotate la cină.

Fructele şi legumele sunt cele mai nutritive alimente dense de pe planetă. Sunt pline de savoare şi vitamine,dar sărace în calorii.

Bea multă apă
Ţine cont şi de importanţa hidratării atunci când vrei să-ţi menţii o greutate optimă. De asemenea,o cantitate mare de apă le menţine franţuzoaicelor pielea radioasă,o bună digestie şi numeroase alte beneficii pentru sănătate. Consumă cel puţin opt pahare de apă pe zi.

Foloseşte metoda porţionării
Deşi ţie ţi se pare perfect normal să consumi un singur biscuite la prânz doar pentru ca la desert să te poţi bucura de o întreagă prăjitură cu ciocolată,franţuzoaicele au altă părere. Ele îşi porţionează pe întreaga durată a zilei micile răsfăţuri culinare.

În plus,s-ar putea să nu mănânce deloc la micul dejun şi să ia doar prânzul şi cina,sau dimpotrivă,să mănânce  mult seara. Totul ţine de moderaţie şi porţionare. Află ce funcţionează cel mai bine pentru tine şi urmează calea respectivă.

Optează pentrucereale integrale
Francezii sunt poporul care pur şi simplu adoră pâinea şi sunt de neclintit când vine vorba de cereale integrale şi prospeţime. Mulţi brutari îşi macină singuri grâul pentru făină,în fiecare dimineaţă. Şi asta face toată diferenţa din lume.

Dacă noi consumăm cel mai adesea făină rafinată şi carbohidraţi,la ei acest lucru nu există. Consumă cereale integrale,pentru că au o mulţime de fibre şi pentru că vor menţine senzaţia de saţietate mai mult timp!

Consumăcantităţi moderate de grăsimi
Deşi mult timp grăsimea a fost considerată inamicul principal al obezităţii,noi cercetări indică faptul că o cantitate moderată de grăsimi nu este periculoasă şi ar putea promova,de fapt,pierderea în greutate.

Francezii aleg cu înţelepciune grăsimile pe care urmează să le includă în dieta lor. Aplică şi tu această idee,consumând moderat,grăsimi sănătoase (grăsimi din plante şi seminţe,fructe de avocado şi nuci).


Citeşte şi:

De ce e bine să bei apă pe stomacul gol

10 moduri ca să mănânci mai multe fructe şi legume