Nu sări peste gustări

Ai nevoie de o gustare pentru intervalul 15 – 16? Optează pentru un baton proteic​​,o bucată de brânză cu un conţinut scăzut de grăsime,nişte migdale sau un măr organic. Nu este nevoie să faci pauze lungi între mese.

Mestecă bine mâncare           

Masticaţia este cel mai important lucru pe care-l poţi face ca la carte pentru a preveni balonarea. Mestecă-ţi hrana până când acesta devine păstoasă. Digestia începe în gură şi fără un mestecat corespunzător,produsele alimentare nu sunt bine digerate. Şi nu asta îţi doreşti,nu? Nişte alimente bine digerate te scutesc de gaze şi de balonare!

Consumă sare de mare

Ai întotdeauna stomacul balonat? De vină ar putea fi de sarea din dieta ta. Foloseşte sare de mare,care are un nivel mai scăzut de sodiu,decât  sarea de masă tradiţională. Şi stai departe de sosul de soia:chiar dacă există anumite variante cu un „conţinut scăzut de sodiu”,acestea tot nu sunt indicate,fiind oricum mult prea ridicate. Un nivel ridicat de sodiu îţi va provoca balonare aproape instantaneu.

Porţionarea contează

A avea parte de mese controlate,ca gramaj,ce includ alimente din cereale integrale şi grăsimi mononesaturate,este practic cel mai bun mod de a obţine un abdomen plat. Persoanele care mănâncă cereale integrale pierd din grăsimea abdominală mult mai uşor.

 

Meniul ideal pentru un abdomen plat

Cel mai bun mic dejun:O felie de pâine integrală cu unt de arahide natural şi o ceaşcă cu fructe de pădure.

 

Cel mai bun prânz:Salată de spanac cu felii de avocado,o felie de tofu pe grătar,roşii cherry stropite cu puţin ulei de măsline şi nişte suc de lămâie proaspăt.

 

Cea mai bună cină:Somon la grătar,un cartof dulce prăjit,şi un sote de sparanghel cu ulei de măsline şi usturoi.

 

Cea mai bună gustare:O ceaşcă de iaurt degresat cu 2 linguri de seminţe de floarea soarelui.