În 2019, mai multe decât oricând, promotoarea despreSpa.ro, Ioana Marian, vrea să continue proiectul „România - destinaţie wellness”- o iniţiativă care îşi propune să situeze România pe harta turismului wellness internaţional. Motivaţia? Acest tip de turism, la nivel mondial, înregistrează creşteri enorme de la un an la altul.

Turismul wellness internaţional a crescut exponenţial începând cu anul 2012. Astfel, în 2013, turismul wellness internaţional era de 439 miliarde USD, în 2015 crescuse deja la 583 de miliarde USD, în 2017 a fost de 639 miliarde USD şi se estimează că în 2020 va ajunge la 808 miliarde USD.

La nivel internaţional, aproximativ 41% din turismul wellness este reprezentat de  turismul spa de relaxare. 

Ideea proiectulului „România - destinaţie wellness” a fost ca, clienţii spa, români sau străini, să fie întâmpinaţi, pe parcursul întregului circuit prin centrele spa din România care au aderat la proiect de experienţe spa unice în lume. Care să nu mai poată fi trăite sau replicate în niciun alt centru spa din altă ţară, deoarece pornesc de la istoria locului şi de la ingrediente locale: plante, sare, argilă, nămol

Turiştii wellness străini vor avea ocazia, în cadrul sejururilor sau circuitelor spa să simtă România din această perspectivă: a bogăţiilor cu care ţara noastră a fost binecuvântată! Proiectul România - destinaţie wellness se desfăşoară prin agenţia de turism Travelle - wellness escapes.

Centrele spa & wellness participante încă din prima etapă a proiectului sunt: Afrodita SPA – Băile Herculane; Ana Aslan Health SPA – Hotel Europa Eforie Nord; Atasagon Detox & Well-being Center - Brasov;  Country SPA – Snagov; Forest SPA – Valcea; Iaki SPA – Mamaia; Imperia SPA Marina Regia Residence – Mamaia Nord; Septimia Resort - Odorheiul Secuiesc; SunGarden Golf & SPA Resort – Cluj; SPA Teleferic Grand Hotel – Poiana Braşov, Therme Bucureşti; Tulip Beauty & SPA Rituals – Hotel Vega, Mamaia, Constanţa.

În 2019, piaţa SPA din România este încă foarte mică, dar în creştere. Publicul este din ce în ce mai numeros, ceea ce obligă la creşterea calităţii serviciilor în spa. Românii care frecventează centrele spa sunt o categorie premium de clientelă - atât financiar, cât şi din punct de vedere al culturii şi preocuparilor. Sunt oameni educaţi, cu un venit peste medie. Preponderent, ei au job-uri în diverse corporaţii.

În 2018, piaţa spa a crescut cu aprox. 10% faţă de 2017, când totalul acesteia a fost de 24,4 milioane Euro (în creştere cu 16,2% faţă de 2016), dintre care 8,8 milioane euro provin din terapii spa de relaxare ( exclusiv de relaxare - nu sunt incluse aici terapiile pentru slăbire - masaje anticelulitice sau alte terapii de slăbire).

Bali Temple este singurul şi primul concept spa din Europa de Est amenajat după tradiţiile hinduse, care respectă linia unui spa tradiţional Balinez.

Locaţia respiră un aer autentic şi graţie celor mai bune terapeute din Bali, decorurilor, mobilei organice, ustensilelor specifice ale unui spa, dar si templului masiv de rugaciune, toate aduse direct din Bali. Pentru ca vizitatorul să aiba o experienţă originală, senzorială, chiar în insula Bali unde relaxarea este cuvantul primordial plasat in mintea acestuia.

La Bali Temple, poţi experimenta ritualuri tematice şi reinterpretări ale tratamentelor tradiţionale: pachetele tematice „Eat Pray Love”, „OM Swastiastu Bali”, dar şi terapii specifice „Ear Candle”, masajul Ayurwedic şi „Ratus” - un tratament special pentru doamne de rejuvenare a zonelor intime.