Ora 7:00 "Săritura" peste micul dejun

Ai devenit expertă în săritul peste masa de dimineaţă? Din nefericire,este un obicei care-ţi încetineşte metabolismul şi te lasă fără energie.

Chiar şi dacă găseşti puţin timp să iei micul dejun,contează la fel de mult ce mănânci. Proteinele nu trebuie să-ţi lipsească,pentru că sunt nutrienţii care te pun în mişcare,prin accelerarea ritmului inimii. Ca să nu mai vorbim că se digeră şi foarte uşor.

Două idei de meniu
-O porţie de cereale cu lapte şi nucă
-Omletă cu broccoli,ceapă şi o felie de brânză degresată

Ora 7:30 Hainele incomode

Tocurile înalte şi hainele în care numai confortabil nu te simţi îţi iau şi ele din energie. Dacă nu mă crezi,gândeşte-te cum te mişti la birou în zilele în care arăţi ca scoasă din cutie. Oricum,statul ore în şir la birou îngreunează oxigenarea corpului,iar de aici până la senzaţia de vlăguire este doar un pas.
 

Info
Angajaţii care se îmbracă pretenţios fac cu 491 de paşi mai puţini,potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Consiliul American pentru Sport,din San Diego.

Ora 8:00 Pesimismul

În drum spre serviciu,te gândeşti numai la lucrurile neplăcute? Asta te sleieşte de energie. Datoriile pe care le ai de acoperit,treburile rămase în urmă la serviciu sau acasă – toate te îngrijorează peste măsură,făcându-ţi corpul să lucreze suplimentar.

Tensiunea îţi creşte şi muşchii ţi se încordează. Iată de ce nici n-ai ajuns bine la serviciu şi te simţi deja obosită!
 

Sfat
Când te cuprind grijile,încearcă să-ţi destinzi muşchii,să respiri profund şi să te gândeşti la ceva plăcut!

Ora 9:00 Dezordinea de la birou

Masa ta de lucru mai are puţin şi cedează sub greutatea documentelor? Iată încă un „vampir” care „se hrăneşte” cu energia ta.

Cum? Simpla dezordine în care sunt puse lucrurile pe birou îţi scade eficienţa şi te face să fii mai stresată din cauza treburilor care stau în aşteptare. Simţi că parcă nu se mai termină niciodată ceea ce ai de făcut,că nu mai faci faţă. Din pricina asta,organismul lucrează mai mult.
 

Idee
Aşază separat,în bibliorafturi,obiectele şi dosarele. Păstrează pe birou doar ceea ce-ţi trebuie pentru ziua în curs.

Ora 14:00 Rutina

Pe la ora prânzului,după masă,ai face orice să-ţi diversifici sarcinile de serviciu. Se întâmplă tuturor. Ştiai că şi rutina îţi „fură” din energie? Dacă faci aceleaşi lucruri o perioadă lungă de timp,sfârşeşti prin a fi vlăguită chiar înainte de a te apuca de lucru. Responsabilităţile cât mai diverse te-ar ajuta să nu te mai simţi de parcă ai lucra pe pilot automat.
 

Pont
Orice mică schimbare în modul în care lucrezi te încarcă de energie.

Ora 18:00 Agitaţia de… seară

Dacă peste zi eşti asaltată de o mulţime de zgomote produse de trafic,de telefonul mobil sau de forfota de la serviciu,seara ai nevoie de linişte deplină pentru a-ţi reface „rezerva” de energie. Oricât de mult ţi-ar plăcea să-ţi petreci orele serii în faţa televizorului sau la telefon,asta mai mult te împiedică să adormi.

Truc
La sfârşitul zilei,ţi-ar face mai bine să „treci pe modul silenţios”,ocupându-te de un animal de casă,de o plantă sau citind.