Vitamina A

Aceasta joacă un rol important în îmbunătăţirea aspectului pielii,reducând ridurile şi liniile fine din jurul ochilor şi a gurii. Aşadar,consumă cât mai mulţi morcovi,papaia şi legume cu frunze verzi.

Vitamina B3

Pe lângă faptul că îmbunătăţeşte circulaţia sângelui către creier,vitamina B3 ajută la refacerea ţesuturilor pielii. Pentru a combate în mod eficient roşeaţa de la nivelul feţei sau aspectul tern al pielii,include în alimentaţia ta seminţele de floarea-soareluim nucile,avocadoul şi mazărea.

Vitamina C

Vitamina C ajută la eliminarea rapidă a toxinelor din corp. Acest lucru înseamnă că pielea ta ve deveni mai luminoasă,iar petele maronii cauzate de radicalii liberi din corp se vor estompa în mod considerabil. Tot ce trebuie să faci este să bei în fiecare dimineaţp un pahar de apă caldă în care ai adăugat sucul de la o jumătate de lămâie.

Vitamina E

Dacă ai pielea uscată,consumă cât mai multe alimente bogate în vitamina E,precum migdale,tofu,seminţe şi ulei de floarea-soarelui. Vitamina E este un antioxidant care hidratează pielea şi calmează iritaţiile care apar în general la persoanele cu pielea sensibilă.