Gustările dintre mese nu îngraşă, dacă le alegi corect. Mai mult, alegerile sănătoase cresc nivelul de energie, reduc senzaţia de foame apărută între mese, îmbunătăţesc digestia şi accelerează metabolismul. În general, nutriţioniştii recomandă ca gustările să conţină 10% din cantitatea necesară de calorii zilnic sau să nu depăşească 200 de calorii. Cum suntem în plină vară şi multe persoane evită să petreacă timp în bucătărie, îţi propunem şapte exemple de gustări pe care le poţi pregăti uşor, fără să fie nevoie să dai drumul la aragaz sau la cuptor. Aceste gustări oferă saţietate pe termen lung, dar şi vitaminele şi mineralele de care corpul are nevoie. Le poţi lua oriunde, chiar şi în drumeţii sau la locul de muncă!

Batoane din măr cu brânză

Această combinaţie este delicioasă, săţioasă şi o poţi consuma, din mers, oricând. Tot ce trebuie să faci este să tai un măr proaspăt sub formă de batoane, iar peste el să întinzi bine brânză tartinabilă. În general, o felie de brânză cu un conţinut scăzut de grăsime are 80 de calorii, iar un măr de mărime medie, aproximativ 95 de calorii. Brânza conţine calciu şi proteine, care împiedică creşterea rapidă a glicemiei, cauzată de aportul de zahăr din fruct; de aceea, nu ar trebui să te îngrijorezi că silueta ta este pusă în pericol.