Femeile practică yoga pentru că le aduce o mulţime de beneficii, în special în ceea ce priveşte sănătatea organismului. Iată care sunt acestea:

Întăreşte imunitatea

Mişcările yoga nu sunt atât de solicitante precum cele dintr-o şedinţă de aerobic de exemplu. Însă acest lucru nu înseamnă că nu ne ajută la fel de mult. Exerciţiile fizice, chiar şi cele din timpul unei şedinţe de yoga ne ajută să ne întărim imunitatea. Mişcarea regulată reduce nivelul de stres, unul dintre factorii care ne afectează imunitatea.

Îmbunătăţeşte circulaţia sângelui

Multe probleme de sănătate sunt cauzate de slaba oxigenare a sângelui în organism. Mişcările yoga ajută la îmbunătăţirea circulaţiei sângelui.

Scade tensiunea arterială

Anumite mişcări yoga ajută în timp la scăderea tensiunii arteriale la persoanele care se confruntă cu această problemă. Există chiar studii concrete în acest sens, care arată că după doar 3 luni de yoga hipertensivii au reuşit să aducă la valori normale tensiunea arterială.

Îmbunătăţeşte digestia

S-a dovedit că yoga este eficientă în tratarea sindromului colonului iritabil, a constipaţiei şi ulcerului. O cauză comună a tuturor acestor afecţiuni este reprezentată de stres. Cum yoga ajută la relaxarea fizică şi mentală, prin urmare la eliminarea stresului, e utilă şi în reducerea problemelor digestive.

Te inspiră să ai o viaţă mai sănătoasă

Se spune că tehnicile yoga ajută la controlarea minţii, iar cei care reuşesc să-şi controleze mintea, reuşesc să-şi controleze viaţa. Astfel, yoga te poate ajuta să ai un control mai bun şi mai sănătos asupra alegerilor pe care le faci în ceea ce priveşte stilul de viaţă.