Ghid de folosire a telefonului mobil la job

28 iulie 2017   Carieră

A avea telefonul mobil cu tine la locul de muncă este un lucru folositor, dar şi foarte stresant în multe situaţii. Dacă nu eşti atentă, un astfel de dispozitiv îţi poate afecta relaţia cu colegii de serviciu şi calitatea muncii pe care o depui.

Activează modul silenţios

Ce-i drept, trăim în era tehnologiei. Asta înseamnă că telefonul mobil îţi este mai mult decât necesar la locul de muncă. Dar aceasta nu este o scuză ca el să sune într-una şi să-i deranjeze pe cei din jur.

Prin urmare, ceea ce-ţi rămâne de făcut este fie să-l pui pe vibraţii, fie să activezi modul silenţios.

Stabileşte-ţi priorităţile

Înainte de a-ţi petrece ore întregi cu mâna la telefon, gândeşte-te ce impresie îşi vor face despre tine şeful şi ceilalţi angajaţi. Vei da impresia că-ţi laşi activităţile de serviciu pe locul secund.

Prin urmare, este cazul să-ţi stabileşti priorităţile atunci când telefonul îţi sună. Nu răspunde decât dacă este vorba despre treburi urgente.

Foloseşte-te de mesageria vocală

Cât timp eşti la muncă, lasă mesageria vocală să preia apelurile care nu sunt importante. Economiseşti mai mult timp dacă-ţi verifici mesajele, decât să-i explici celui care sună că nu poţi să vorbeşti.

Mai multe