Tendence 2017 – obiectele pentru ambientarea casei trebuie să fie energizante
Ediţia din acest an a târgului Tendence (24 -27 iunie, Frankfurt) a marcat noutăţile în domeniul bunurilor de consum pentru casă şi lifestyle prin game de produse propuse pentru perioadele următoare, un accent special fiind pus pe experienţa naturii şi outdoor living.
Anumite categorii de produse au fost în centrul atenţiei. Este vorba despre cele pentru care tendinţele indică o creştere a pieţei şi un interes special al cumpărătorilor, în special cele care implică mai mult design, care fac apel la materiale naturale şi contribuie la o ambianţă relaxantă, ca antidot al ritmului tot mai rapid şi agitat al vieţii.
Este cunoscut faptul că, în prezent, locul magazinelor de specialitate (de exemplu, de mobilier sau obiecte de sticlă şi ceramică) este luat de concept storuri sau de magazine în care se regăsesc laolaltă numeroase segmente de articole, de la mobilier la porţelan, de la servicii de masă la flori, până la acceorii lifestyle sau cafea, iar ediţia din acest an a târgului a mers pe aceeaşi idee.
Cum se amenajează un concept store
Deşi este utilizat deja de un timp bun, expresia de concept store nu este prea bine înţeleasă. Ei bine, târgul Tendence a fost cel care a “explicat” pe viu ce se vrea cu o astfel de idee. Acest magazin trebuie să fie atractiv şi să incite în mod permanent clienţii la “descoperiri” şi la cumpărături. Cum anume? Prin invitarea clienţilor de a atinge, a “simţi” şi decoperi produsele, concept store-ul oferă o alternativă carismatică la shoppingul în linie.