Dieta lui Adele. Cum a reuşit artista să pună pe fugă 50 de kilograme prin alimentaţie şi sport

1 adele jpg jpeg

Transformarea artistei Adele şi pierderea incredibilă a kilogramelor au făcut înconjurul lumii, fanii fiind de-a dreptul fascinaţi de noua sa înfăţişare. A slăbit zeci de kilograme. Care a fost secretul ei?

Interpreta piesei „Rolling in the Deep‟ a început să slăbească înainte de a începe un turneu, de 13 luni, în anul 2016. Totul a început ca o simplă oră de sport în sala de fitness, care s-a transformat în ore bune de efort. Pe măsură ce timpul trecea, Adele slăbea tot mai mult şi arăta din ce în ce mai bine, iar sănătatea ei se îmbunătăţea. De asemenea, în tot acest timp, au început să apară şi zvonuri despre ea, fie că a apelat la operaţie pentru micşorarea stomacului, fie că a optat pentru diete extreme, de înfometare. Însă, antrenorul ei personal, Pete Geracimo, a dezvăluit cum a reuşit Adele să slăbească cu adevărat.

Pete Geracimo a postat pe contul său de Instagram o fotografie şi o descriere în care a povestit tot parcursul artistei: „Când am început acest demers, eu şi Adele nu am vrut niciodată ca ea să fie super slabă. Era vorba de a o face sănătoasă. Mai ales după sarcină şi după operaţie. Noi a trebuit să ne pregătim pentru un turneu de 13 luni şi am ales antrenamente regulate şi alegeri alimentare mai bune‟ , a scris antrenorul.

Încă din 2010, artista şi-a dorit să slăbească, dar nu a reuşit, aşa cum s-a întâmplat în ultimii ani. După ce şi-a anunţat despărţirea de soţul ei, Adele s-a arătat mai motivată ca niciodată pentru ca transformarea ei să se întâmple.

Care a fost planul alimentar?

Cu ajutorul lui Pete Geracimo a început un program de slăbit, cu exerciţii regulate cardio şi antrenamente cu greutăţi. De asemenea, a inclus în rutina ei şi pillates-ul, care a ajutat-o să îşi îmbunătăţească postura, flexibilitatea şi echilibrul.

În ceea ce priveşte regimul alimentar, aceasta a adoptat Dieta Sirtfood. Această dietă este compusă din două etape. Prima etapă durează trei zile, timp în care aportul caloric este restricţionat la 1.000 de calorii, meniul fiind format din trei sucuri verzi şi o masă cu alimente, care activează sirtuinele, un tip de proteină care protejează celulele împotriva inflamaţiilor, reglează pofta de mâncare şi accelerează metabolismul. Printre alimentele consumate de Adele, se numără: varză kale, cacao, turmeric, ceai verde, căpşuni, ceapă, ciocolată neagră, nuci, pătrunjel, soia, rucola, afine, vin roşu, cafea, capere, leuştean, hrişcă sau ardei chilli.

A doua fază durează patru zile şi este caracterizată de creşterea aportului alimentar la 1.500 de calorii pe zi. În această etapă, Adele a băut două sucuri verzi şi a avut două mese cu alimentele enumerate mai sus. După aceste două etape, a avut un plan de întreţinere, care s-a bazat pe mese echilibrate, formate din aceste alimente. De asemenea, artista a eliminat alimentele procesate şi băuturile toxice, a consumat câte 10 ceşti zilnice de ceai şi a renunţat la cofeină şi la ţigări: „Încercam să obţin ceva rezistenţă pentru turneul meu, aşa că am slăbit puţin. Acum mă încadrez în haine normale, ceea ce este foarte bine pentru mine. Cred că indiferent cum arăţi, cheia este să fii mai întâi de toate fericit cu tine însuţi‟ , a declarat Adele, potrivit goodto.com. 

Sursă foto: Pinterest



Recente

Beyonce jpg
Superman   Dean Cain png
miss universe australia jpg
jaclyn smith actrita jpg
Sunete jpg
Kim Kardashian jpg
pretentios   shutterstock 2153636113 jpg
Untold jpg
Elena Ghica Dora d'Istria 4 jpeg
Competitie jpg
Longevitate jpg
Quokka   animal jpg
Facebook jpg
elvis jpg
Suzanne Somers 2 shutterstock 537518347 jpg
muzica   chitara   guitars gcfe5d960e 1280 jpg
Zishe Breitbart jpeg
Dakota Johnson jpg
panza de paianjen shutterstock 1761418589 jpg
film mut shutterstock 1208134459 jpg