De ce nu îşi doresc gemenele Olsen să fie imaginea propriului brand de haine şi muncesc cot la cot cu angajaţii lor

1 gemenele olsen jpg jpeg

Le mai ştii pe gemenele Olsen? Mary-Kate Olsen şi Ashley Fuller Olsen au jucat în copilărie în multe producţii cunoscute, fiind numite de criticii de film „surorile-minune‟. Astăzi, cele două au renunţat la cariera artistică şi s-au îndreptat spre un alt nou domeniu, departe de ochii publicului.

Mary-Kate şi Ashley Olsen au apărut în centrul atenţiei încă de la vârsta de şase luni, iar până la 18 ani, cele două au fost idolii multor copii. După mulţi ani de muncă în domeniul artistic, surorile au renunţat să mai apară în public, iar astăzi au un brand de modă de succes, numit „The Row‟, la care lucrează zilnic. Surprinzător este că faţă de alte vedete care îşi doresc să îşi asocieze imaginea cu afacerile lor, cele două surori au vrut de la început să lucreze sub anonimat, fără să se ştie că ele stau la baza creaţiilor de modă. Într-un interviu acordat publicaţiei „i-D Magazine‟, Mary-Kate şi Ashley au dezvăluit care este motivul pentru care refuză să mai apară în presă.

2 surorile olsen jpg jpeg

(Gemenele Olsen, în copilărie)

Surorile Olsen, cele mai discrete apariţii de la Hollywood

stanga
dreapta
2 surorile olsen jpg jpeg

„Discrete‟ şi „modeste‟, aşa le-a caracterizat jurnaliştii publicaţiei „i-D Magazine‟. În momentul în care au fost întrebate de ce nu mai apar în paginile publicaţiilor, Mary-Kate a dezvăluit că deşi se aflau într-o profesie, care era în creştere, iar veniturile lor erau considerabile, ele au fost crescute de fapt să fie două persoane discrete, iar atenţia presei nu era pentru ele. Astăzi, niciuna dintre ele nu utilizează platformele din social media, nu au un magazin online şi nici nu dau prea multe interviuri: „Ne-am cam încurcat în cuvinte‟, a spus Mary-Kate emoţionată, la începutul interviulu, în ciuda faptului că a fost ani buni o vedetă de la Hollywood.

De ce nu au vrut să fie imaginea propriului brand?

Cele două nu şi-au dorit să fie discrete doar în plan personal, ci şi în plan profesional: „Chiar nu am vrut să fim imaginea brandului nostru. Nu ne-am dorit iniţial ca oamenii să ştie că suntem noi în spate. Ne-am dorit ca produsul nostru să fie pe primul loc, nu noi‟, a spus Ashley despre marca lor de modă. Cele două sunt prezente zilnic la birourile lor şi lucrează alături de angajaţii lor, cot la cot. Inclusiv Gigi Hadid, fotomodelul care a lucrat pentru ele, a declarat că le-a văzut cum muncesc zilnic: „Sunt acolo în fiecare zi, lucrează cu toţi oamenii din birou. Eu chiar respect asta‟, spunea Gigi, pentru aceeaşi publicaţie.

„The Row‟, o marcă apreciată de multe vedete

În timp ce marea majoritate a brand-urilor de haine îşi doresc să atragă atenţia şi să fie mediatizate excesiv, brandul de haine al surorilor Olsen este diferit. „The Row‟ se caracterizează prin discreţie: „Cele două vor să îşi arate arta fără să se simtă expuse. Nu vor ca oamenii să cumpere pentru numele Mary-Kate şi Ashley, cele două vor ca oamenii să respecte hainele‟, a subliniat Gigi Hadid. Fotomodelul nu este singura vedetă care apreciază acest brand, actriţa Zoë Kravitz, actorul Jonah Hill şi fotomodelul Yasmin Warsame se numără printre clienţii gemenelor: „Datorită muncii lor de calitate, nu au trebuit să facă zgomot. Au lăsat hainele să vorbească în locul lor‟, a declarat Yasmin Warsame, pentru i-D Magazine. 

Sursă foto: Shutterstock  



Recente

Copii jpg
Shurubel 1 jpeg
Regina Victoria – secvențe jpeg
Cameron Diaz jpg
Kate Hudson jpg
Kate Middleton în verde OK Mag jpg
andreea mantea
profetie   shutterstock 430507258 jpg
minciuna   shutterstock 1929158141 jpg
kim kardashian fata jpg
aursiargintaec@clickpentrufemei ro jpg
ZM RO elderflower Advertorial 900x500px LO 01 1 jpg
Vedete jpg
Angelina Jolie si copiii jpg
Hamlet jpg
horoscopul verii shutterstock 2146570531 jpg
Estee Lauder profimedia 0101843304 jpg
vis   cuplu   heart g2606d5f48 1280 jpg
Nicole Kidman si Tom Cruise jpg
Mark Twain jpg