Meghan Markle nu putea face reclamă produselor cosmetice din cauza acestei trăsături faciale
Înainte de-a fi Ducesa de Sussex și soția Prințului Harry, Meghan Markle a fost actriță în Statele Unite, unde încerca să se descurce cât mai bine din punct de vedere financiar. Însă n-a reușit niciodată să facă bani din reclame la produse de înfrumusețare.

În cel mai recent episod al podcastului ei, „Confessions of a Female Founder”, ducesa de 43 de ani a rescunoscut, în fața invitatei sale, fondatoarea companiei I Cosmetics, Jamie Kern Lima, că a întâmpinat multe probleme când și-a dorit să pătrundă și în domeniul înfrumusețării la Hollywood.
„Când eram actriță și mergeam la castinguri pentru reclame, îmi amintesc când un agent care mi-a spus că nu mă poate angaja pentru nimic din ce avea legătură cu frumusețea sau îngrijirea tenului pentru că aveam... pistrui”, a dezvăluit Meghan Markle.
„Mi se tot spunea «Nu, nu, nu, nu, nu. Nu se poate așa ceva pentru că pistruii nu sunt semn de frumusețe». N-ai cum să te încadrezi și tu acolo”, a continuat ducesa referindu-se la standardele de frumusețe care existau la Hollywood la începutul carierei ei.
„Mi-am zis cum ar fi să lansez o afacere cu modele reale, care să aibă tot felul de vârste, forme și tonuri ale tenului, chiar și cu diverse probleme dermatologice”, a completat Lima, care a povestit cum a fost când și-a lansat brandul beauty.
„Și asta era o idee atât de înovatoare atunci, în 2008, când aduceai așa ceva pe piață”, a ținut Meghan să completeze răspunsul invitatei ei. „Acum așa ceva e ceva normal, însă atunci era revoluționar în domeniu”, a conchis soția Prințului Harry.
Cu alte cuvinte, Meghan Markle a avut de întâmpinat ceva probleme când lucra în Hollywood și încerca să-și rotunjească veniturile cu proiecte care nu țineau de actorie, dar erau atât de apreciate de actrițe. Noroc că a întâlnit un prinț în carne și oase, s-a măritat cu el și acum nu mai întâmpină nicio greutate să demareze orice proiect își dorește, nu?
foto - Profimedia