Vitaminele care ajută pielea să strălucească

1 73364 original jpg jpeg

Ochii sunt o atracţie majoră a feţei şi în cazul în care te confrunţi cu cearcăne, frumuseţea se pierde şi pielea feţei devine obosită şi lipsită de vitalitate. De asemenae, somnul insuficient, lipsa de alimentaţie, problemele hepatice sau renale, toate cauzează apariţia cearcănelor.

Dacă alimentaţia este sănătoasă şi hrănitoare,bogată în vitamine precum A,C,E,K şi substanţe nutritive,acestea pot ajuta la combaterea cearcănelor. De asemenea,deshidratarea,alergiile,circulaţia sanguină deficitară,genetica,toate se ascund în spatele acestei condiţii nedorite de multe femei.

Iată ce trebuie să includă alimentaţia pentru ca pielea să fie strălucitoare şi lipsită de cearcăne:Vitamina A

Acest nutrient este perfect pentru combaterea cearcănelor şi,de asemenea,are beneficii antiîmbătrânire. Antioxidanţii prezenţi în alimentele bogate în vitamina A favorizează digestia şi eliminarea toxinelor din organism.

Citeşte şi:Cremă antirid de noapte-reţetă naturală

Morcovul,spanacul,dovleacul,oul,caisele uscate,papaia,mango,piersica,pepenele galben,cartofii dulci,toate aceste legume şi fructe sunt o sursă de vitamina A. Include-le în alimentaţia ta zilnică pentru a scăpa de cearcăne definitiv.

Vitamina C

Incluzând alimente bogate în vitamina C în dietă ajuţi la eliminarea cearcănelor deoarece creşte nivelul de colagen din

. Această vitamină are rolul de a elimina radicalii liberi din piele şi s-o lase strălucitoare şi perfectă.

Vitamina C poate fi luată din alimente precum:varză,broccoli,pătrunjel,conopidă,kiwi,portocală,lămâie,papaia,căpşuni,guava,ardei iute roşu şi verde.

Vitamina E

Alimentaţia bogată în vitamina E ajută la reglarea vitaminei A în organism. La fel ca vitamina C,ea luptă împotriva radicalilor liberi,care împiedică pielea să strălucească. Prin includerea de alimente bogate în vitamina E în dietă poţi proteja pielea de aspect obosit,de poluare,praf şi efectele secundarea ale medicamentelor.

Spanacul,sparanghelul,avocadoul,măslinele,kiwiul,mango,porumbul,seminţele de floarea-soarelui,sunt câteva dintre alimentele care conţin vitamina E.

Citeşte şi:Întăreşte firul de păr cu măştile pe bază de varză

Vitamina K

Este considerată una dintre cele mai bune vitamine care ajută la combaterea cearcănelor în mod natural. Acesta vindecă capilarele şi arterele deteriorate şi îmbunătăţeşte circulaţia sângelui,care promovează în mod automat o piele strălucitoarea şi sănătoasă. Umflătura de sub ochi cauzată de cearcăne este,de asemenea,redusă prin consumul de alimente bogate de

.

Spanacul,frunzele de busuioc uscate,gulia,sfecla,broccoli,ceapa verde,salata verde,varză de Bruxelles,sparanghelul,castravetele,prunele uscate şi frunzele de coriandru sunt produse alimentare care conţin vitamina K.

Sursă+credit foto:boldsky.com  



Recente

pahare   shutterstock 2155428393 jpg
Bradley Cooper si Lea jpeg
Nunta jpg
Beyonce jpg
Superman   Dean Cain png
miss universe australia jpg
jaclyn smith actrita jpg
Sunete jpg
Kim Kardashian jpg
pretentios   shutterstock 2153636113 jpg
Untold jpg
Elena Ghica Dora d'Istria 4 jpeg
Competitie jpg
Longevitate jpg
Quokka   animal jpg
Facebook jpg
elvis jpg
Suzanne Somers 2 shutterstock 537518347 jpg
muzica   chitara   guitars gcfe5d960e 1280 jpg
Zishe Breitbart jpeg