Tendinţa celebrităţilor care au făcut o carieră pe baza talentului lor actoricesc sau muzical şi-au găsit timp şi pentru a se concentra asupra afacerilor lor care au fost clădite pe pasiuni şi care au crescut exponenţial de-a lungul anilor. Celebrităţile îşi valorifică faima şi popularitatea pentru a lucra în domenii comerciale profitabile. Celebrităţile tind să atragă atenţia instantanee a presei, ceea ce sporeşte numele mărcilor pe care le-au creat. Una dintre cele mai importante părţi ale asumării de riscuri este capacitatea de a fi confortabil cu un eventual eşec. Directorii executivi care sunt şi artişti tind să fie flexibili şi motivaţi în profesia lor şi oferă produse şi servicii de care toată lumea se poate bucura.

De la produse vestiementare sau încălţăminte, produse de îngrijire a pielii, branduri de modă şi soluţii pentru un stil de viaţă mai bun, vedetele şi-au extins aria de acoperire către fanii lor prin transformarea erei digitale. În timp ce unele vedete au avut succes şi şi-au lăsat deoparte cariera de actorie, altele au reuşit să aibă grijă de amândouă.

Citeşte şi: Care este starul care se va alătura echipei serialului „Totul despre sex‟? Se lucrează intens la continuarea seriei

Sarah Jessica Parker a devenit un exemplu în modă

La începutul anilor 2000, după lansarea ei în serialul „Sex and the City”, în rolul Carrie Bradshaw, Parker a devenit un model de urmat în materie de fashion. Şi-a canalizat energia în lansarea mărcii sale de pantofi care-i poartă numele şi are două magazine în SUA. De asemenea, are o linie de parfumuri SJP Beauty şi este directorul editorial al unui buletin informativ de frumuseţe. Brandul ei a obţinut o valoare netă de 150 de milioane de dolari.