De ce atât de mulți mormoni devin... influenceri. Un fost membru al bisericii explică

12 iulie 2024   Evenimente

Alyssa Grenfell, de 31 de ani, este un fost membru al sectei religioase care știe toate dedesubturile din sistem și face dezvăluiri uluitoare despre mormoni.

Alyssa a crescut într-o familie extrem de strictă, de care s-a distanțat înainte de-a împlini 30 de ani – s-a mutat din Utah în New York, în 2017, și de-atunci duce o viață pe placul ei. Și vorbește adesea despre trecutul pe care l-a lăsat în urmă...

Recent, fostul membru al bisericii a dezvăluit pe YouTube motivul pentru care atât de mulți mormoni devin mari senzații pe rețelele sociale. Ea explică cum biserica „sponsorizează influenceri prin călătorii și mese” pentru simplul motiv de a atrage atenția asupra cuvântului „mormon”.

„Unul dintre motivele existenței acestui fenomen e că fetele care fac parte din sectă țin jurnal”, a declarat cea care a atras atenția asupra unui aspect important – mai toate femeile mormone au aceeași înfățișare, sunt albe și blonde, reprezentând femeia ideală.

„Totuși, nu există atâția mormoni online pentru că știu să țină un jurnal, ci pentru că au în spate o biserică cu milioane de dolari investite în influenceri. Biserica sponsorizează influenceri cu deplasări și mese , nu cu bani. Așa îi condiționează pe aceștia să nu părăsească vreodată biserica și să nu o vorbească de rău”, a conchis fosta membră a bisericii.

„Le asigură transportul cu avionul unor influențeri la evenimente private, plătesc cazarea și mâncarea pentru ei, dar nu îi plătesc cu bani jos pentru conținutul postărilor lor”, a continuat Alyssa să povestească. Mormonii nu vor să se afle că sponsorizează influenceri pentru că cei care cotizează secta nu s-ar bucura deloc să știe că plătesc niște vedete online.

„Biserica plătește la Google ca să se asigure că urmăritorii acestor influenceri văd o reclamă despre biserica mormonă. Prețul pe click pentru termenul mormon e de 24,71 dolari”, a dezvăluit aceasta. Interesant e că, astfel, influențerii din Utah câștigă dublu față de starurile online din New York și Los Angeles.

foto - Shutterstock

Mai multe