Dacă vrei să scapi de rutina sexuală, încearcă să faci nişte schimbări. Mici, dar importante. Ne referim aici la întârzierea orgasmului. Ideea e să nu te agiţi atât şi să nu fii obsedată de orgasm. Ca şi în alte domenii ale vieţii tale, să fii prezentă e mai important decât să te agiţi ca o moleculă.

Întârzie-ţi orgasmul

Dacă simţi că te apropii de, stai puţin. Opreşte-te. Gândeşte-te la premierul României ca să-ţi treacă, apoi ia-o de la capăt, încercând, pe cât poţi, să-ţi scoţi din cap imaginea doamnei Dăncilă. Ia-o de la capăt, cu puteri proaspete, mai întârzie de câteva ori orgasmul, făcând apel şi la alte personaje din viaţa ta. Ei bine, îţi permitem ca de data asta să te laşi ambetată de oxitocina şi serotonină, hormoni care secretă în timpul sexului şi care-ţi induc senzaţia de somn şi de relaxare.

Exerciţii Kegel cât cuprinde

Stai pe scaun la birou? Mergi pe stradă? Vorbeşti cu un potenţial angajator? Fă exerciţii Kegel pentru întărirrea muşchilor vaginali. Cele mai bune exerciţii Kegel se fac în timp de faci pipi, reţinându-te puţin. Aceste exerciţii îţi creează posibilitatea să obţii orgasme de o intensitate mai mare.

Preludii cu încetinitorul

Mai las-o mai moale, relaxează-te, uită de grijile zilei şi aprinde-te încet. Asta face să se elibereze o cantitate mai mare de hormoni ai fericirii (oxitocina şi serotonina), iar senzaţia de bine să se prelungească până mai încolo. E terapeutic. Noul bine e mai încet.


Sursa foto: www.eatthis.com