Ramona Bădescu şi oficiali ai Italiei au participat la Italian Lifestyle Night
Sute de persoane au fost prezente la sărbătoarea italiană din cadrul galeriei comerciale The Grand Avenue, care s-a metamorfozat, pentru o seară, într-un peisaj autentic peninsular, cu măslini, palmieri şi leandri.
Printre invitaţi s-au aflat persoane publice,oameni de afaceri din comunitatea italiană,precum şi oficiali ai Italiei în ţara noastră:Excelenţa Sa,domnul ambasador Marco Giungi,precum şi reprezentanţii Consulatului General al Italiei în România.
Italian Lifestyle Night a fost un itinerariu presărat cu cele mai incitante destinaţii care au legătură cu arta şi cultura italiană:Dolce &Gabbana,Roberto Cavalli,Valentino,Ermanno Scervino,Diesel,Pasquale Bruni by Orologeria Galt,El Unico,Trussardi,Avant Premiere.
Invitaţii s-au bucurat de muzică italiană autentică şi s-au delectat cu preparate italiene. Marci auto din Italia au completat tabloul autentic,alături de un prosecco bar şi limonadă realizată exact cum numai italienii ştiu să o facă,servită la umbra arbuştilor mediteraneeni.
De asemenea,toate magazinele care promovează branduri italiene au avut un program special pentru cei invitaţi,tocmai pentru a-i transpune pe aceştia în lumea boemă şi originală a culturii italiene,acolo unde dragostea pentru frumos este ridicată la rang de artă în orice domeniu care poartă cu mândrie titulatura de “Made in Italy”.
“Made in Italy” este unul dintre cele mai puternice branduri de ţară din lume,cu o istorie care începe la începutul anilor ’80 si care face referire la cele patru industrii tradiţionale pe care s-a bazat dezvoltarea Italiei,grupate sub denumirea generică de “Cei Patru A”:Abbigliamento (branduri de fashion), Agroalimentare (branduri alimentare), Arredamento (branduri din zona de mobilier si design interior) şi Automobili (industria constructoare de maşini şi ambarcaţiuni).