Un nou început pentru pentru Bucureşti Mall şi Plaza România
RE-DEFINE, RE-SHAPE, RE-START sunt cele 3 cuvinte definitorii pentru cele două shopping mall-uri care îşi întâmpină clienţii cu noutăţi de design, cu funcţionalităţi suplimentare şi cu noi experienţe, în linie cu tendinţele din prezent.
Primul mall din ţară,Bucureşti Mall,cât şi Plaza România,deţinute de Anchor Grup,se relansează în luna mai 2016, după un proces complex de renovare,care a durat aproape 2 ani. 80% dintre magazinele din cele două mall-uri şi-au remodelat spaţiul conform ultimelor conceptele de design ori s-au extins. În prezent,clienţii ambelor mall-uri au acces la o gamă mult mai complexă de branduri,iar câteva dintre ele pot fi găsite în mod exclusiv în aceste două centre comerciale.
Odată cu renovarea,Plaza România anunţă alte 28 de magazine noi,printre care Penti,Koton,LCW,MAC,Sportisimo,CCC,Salad Box,Oro Toro,DS Damat,English Home,Opticris,iar alte opt urmează să se deschidă în curând. În Bucureşti Mall clienţii vor putea găsi branduri noi,printre care Penti,LCW,Time Out,Salad Box,Oro Toro,Subway,Cinema Café,Pandora,Teilor Jewelry,English Home,alte şase urmând a se deschide curând.
Plaza România îşi păstrează statutul de parte integrantă a comunităţii rezidenţiale,în timp ce Bucureşti Mall rămâne o destinaţie preferată pentru fashion shopping. Orientarea către modă a acestui mall este exprimată prin culorile şi texturile utilizate,în timp ce Plaza România este despre comunitate,fiind locul în care oamenilor le place să îşi petreacă timpul liber şi să socializeze.
Această poziţionare a fost transpusă în terasele,verdele urban şi materialele naturale,în completarea mediului înconjurător,elemente ce fac experienţa de shopping mai plăcută.
În plus,primul centru comercial modern din România are o nouă faţadă pe Calea Vitan,fântâna emblematică a fost reinventată,iar noile terase au fost amenajate. În ceea ce priveşte mall-ul de pe Bulevardul Timişoara,în urma renovărilor,centrul comercial beneficiază de o nouă intrare şi un interior mai luminos,cu elemente şi tipare liniare,o zonă de food court extinsă,terase exterioare şi noi spaţii verzi.