Gwyneth Paltrow şi-a făcut singură meniul pentru nuntă. Deşi e vegană, a ales friptură pe jar
Actriţa Gwyneth Paltrow nu se teme să fie îndrăzneaţă când vine vorba de antreprenoriat şi de brandul său, Goop. Sub acest brand a lansat o lumânare parfumată, cu aroma zonei sale intime. Însă sub acest brand a comercializat şi diferite produse alimentare, reţete şi diete.
Goop este o companie creată de Gwyneth Paltrow, cu ramificaţii în domeniul frumuseţii, wellnessului, călătoriilor, alimentaţiei şi multe altele. Conform site-ului oficial Goop, începuturile au fost timide, iar Goop a funcţionat ca un simplu buletin informativ, trimis de actriţă fanilor ei, în care vorbea despre stilul său de viaţă. Însă rapid a devenit o companie foarte profitabilă.
În calitate de fondator al brandului şi autor al unor cărţi de bucate, actriţa şi antreprenorul Gwyneth Paltrow susţine că se pricepe la mâncare şi a dorit să demonstreze acest lucru chiar la propria nuntă, cu producătorul Brad Falchuk, în 2018. Chiar dacă a apelat la doi chefi celebri, Paltrow a fost cea care a gândit conceptul şi meniul petrecerii.
Pentru cina premergătoare evenimentului a ales o temă rustică, în aer liber, şi l-a adus pe cheful argentinian Francis Mallmann. Deşi putem presupune că meniul a fost vegan, căci actriţa e vegană, ei bine, nu. Mai ales că Mallman e un chef specializat în carne şi gătit la foc, în natură. Astfel, ei au creat un „meniu de foc”, care a constat în feluri de mâncare: coaste, somon în crustă de sare şi legume fripte.
Pentru marele eveniment, masa a fost gătită de bucătarul şef Mario Carbone din New York, iar meniul s-a schimbat de la rustic la rafinat. Carbone a pregătit pentru oaspeţii lui Paltrow mâncăruri luxoase: crab Dungeness, boboc de raţă în sos de miere şi muştar, tortellini cu creveţi. Paltrow şi Falchuk au ales să nu aibă un tort tradiţional de nuntă, aşa că şi-au delectat oaspeţii cu torturi în miniatură: tort de morcov (alegerea lui Paltrow) şi tort cu ciocolată şi vanilie (preferatul lui Falchuk).
FOTO Profimedia