Sfaturi pentru o manichiură perfectă

Femeia de azi este foarte ocupată. E mamă, soţie, femeie de afaceri şi aşa mai departe. Cu siguranţă de multe ori ţi-ai făcut o programare la salonul de manichiură şi a trebuit să o anulezi fiindcă nu ai reuşit să ajungi. Fie ai fost blocată în trafic, fie a apărut ceva pe ultima sută de metri.
Soluţia ar fi să înveţi să-ţi faci singură o manichiură ca la carte. Iată câteva ponturi care te vor ajuta să ai unghii îngrijite în doar câteva minute:
Apă rece pentru fixarea ojei
Aşteaptă două minute ca oja aplicată să se usuce, apoi ţine pentru trei minute unghiile în apă rece pentru ca aceasta să se fixeze mai bine.
Aplică o bază de protecţie
Înainte de aplicarea lacului de unghii, e necesar să aplici o bază specială de protecţie. Aceasta va hidrata unghiile şi va preveni ruperea lor.
Mâini hidratate
O cremă hidratantă e necesară pentru unghii frumoase.
Albirea unghiilor
Ai purtat timp de o săptămână o ojă închisă pe unghii? Pentru o nouă culoare e necesar să le albeşti. Poţi face acest lucru preparând o substanţă din bicarbonat de sodiu şi apă caldă. Sau poţi să ştergi unghiile cu o periuţă de dinţi pe care ai aplicat pastă de dinţi.
Şterge surplusul de ojă
O pensulă înmuiată în acetonă te ajută să ştergi oja aplicată în exteriorul unghiei, care arată inestetic.
În cazul în care manichiura la tine acasă nu e cea mai bună variantă pentru tine, poţi vizita primul salon de manichiură-pedichiură pe roţi de la noi din ţară.
Creeat după un concept adus tocmai din Beverly Hills, MIA – Manicure in Action este un salon pe patru roţi, specializat în manichiură şi pedichiură.
Conceptul este unul simplu şi poate veni în ajutorul oricărei persoane care nu are atât de mult timp la dispoziţie. O echipă de profesionişti în manichiură şi pedichiură se deplasează chiar la tine acasă, cu preponderenţă în jurul clădirilor de birouri, a cartierelor rezidenţiale şi a tuturor locaţiilor de top, însă o poţi găsi şi la diverse evenimente mondene sau particulare.
Persoana modernă din ziua de azi este mai mereu în mişcare, de aceea ideea este una care a prins foarte bine pe continental american.
Despre conceptul şi afacerea pe care a adus-o în România, Iulia, fondatoarea brandului, ne mărturiseşte: “Totul a pornit de la o dorinţa foarte mare de a crea ceva unic în România care să mă reprezinte şi care să fie de mare impact. Am locuit în State mai bine de 5 ani, loc în care mi-am finalizat studiile dar am şi vizitat aproape toate statele, iar când am ajuns în Beverly Hills şi am văzut acest concept, mi s-a lipit de suflet, nu-mi mai puteam lua gândul de la el. Îl visam zi şi noapte, iar astfel, au început ideile să curgă, brandul să se contureze...până când în Ianuarie 2017 m-am întors în oraşul meu natal, Bucureşti, şi m-am apucat de treabă. ”