Top 4 masaje şi beneficiile lor

1 65642 original jpg jpeg

În momentul în care vrem să ne relaxăm, un masaj este ceea ce ne vine în minte, în primă instanţă. Cu toate acestea, masajele nu sunt doar un mod de a te relaxa. Acestea pot deveni cheia unui stil de viaţă sănătos.

Iată care sunt aceste patru masaje care asigură sănătatea ta de zi cu zi:

1. Masajul thailandez

Pentru un nespecialist,fiecare masaj se traduce la relaxare. Cu toate acestea,masajul thailandez este diferit,deoarece este mult mai energizant şi riguros. Cunoscut sub numele de masaj thailandez yoga,într-un masaj thailandez tradiţional,este masajul în care terapeutul foloseşte mâinile,genunchii şi picioarele,pe care le schimbă într-o serie de întinderi şi prin yoga."Masajul thailandez este ca yoga, dar nu este doar un masaj, ci o terapie în sine. Se foloseşte yoga pentru a deschide articulaţiile şi a scade tensiunea din muşchi, care permit eliberarea de energie în corp",spune Prasanna Nagar,un practicant de yoga.Masaj thailandez nu are nevoie de ulei,este o formă de masaj în care persoana este îmbrăcată şi se face de obicei pe o saltea pe podea.

Beneficiile masajului thailandez:

-ajută la compresiunea musculară

-îmbunătăţeşte circulaţia sângelui

-creşte energia şi flexibilitatea

-reduce stresul

2. Masajul suedez

Este ca masajul pe care îl doreşti întotdeauna,ca o sesiune de relaxare,care va întineri simţurile. Spre deosebire de cel thailandez,masajul suedez este foarte relaxant şi foloseşte cinci tehnici principale şi anume alunecarea,frământarea,frecarea,bătătorirea şi tremurarea. Cea mai mare partea a masajului suedez se face cu persoana culcată pe spate şi de cele mai multe ori,nu include nici o activitate fizică rigurosă ca întindere.

"Scopul unui masaj suedez este de a relaxa întregul corp, iar acest lucru se face prin frecare muşchilor cu lovituri uşoare şi lungi în direcţia de pompare a sângelui la inimă. Acest lucru ajută organismul să se calmeze şi astfel, scapi de stres",spune un maseur.

Este un masaj pe baza de uleiuri esenţiale sau loţiuni care se potrivesc tipului de piele al clientului şi se face de obicei pe o masă de masaj. Acesta trebuie să fie urmat de o baie de aburi pentru a elimina uleiul şi să facă să te simţi proaspătă.

Beneficii masajului suedez:

-creşte nivelul de oxigen din sânge

-îmbunătăţeşte circulaţia sângelui

-scade nivelul de stres şi te ajută să te relaxezi

-scade toxinele musculare

 3. Masaj în profunzimea ţesuturilor  

După cum îi spune şi numele,acest masaj se concentreaza pe straturile profunde ale ţesutului muscular şi pe nodurile dure sau adeziunile care există în aceşti muşchi. Acest lucru ajută la relaxareafibrelor muşchilor,eliberarea toxinelor şi a punctelor de tensiune profunde ", spune Abitha Nair, un terapeut.

Acest masaj trebuie să fie efectuat pe pielea goală, cu uleiuri de ameliorare a durerii. "Este foarte important să bei multă apă,după un masaj profund în ţesuturi,deoarece ajută la eliminarea toxinelor din organism", spune Abitha Nair.

  Beneficiile masajului în profunzimea ţesuturilor:    

- ajută la gestionarea durerii

- scade tensiunea arterială

- te eliberează de stres

- relaxează muşchii

  4. Masajul Shiatsu    

Nu este cunoscut de mulţi şi nu este practicat de cele mai multe spa-uri şi centre de masaj. Shiatsu este unul dintre cele mai eficiente tipuri de masaje. Tradus ca masaj de presiune cu degetul, experţii spun că este la fel de eficace ca şi presopunctura. Cu toate acestea, merge dincolo de punctele de presiune specifice, inclusiv alte metode, cum sunt cele de întindere şi de respiraţie.

" În masajul Shiatsu,

circulă de-a lungul canalelor din corp. Acest tip de masaj este extrem de eficient în situaţiile,cum sunt insomnia,indigestia,articulaţii umflate,dureri de cap sau depresie,în care energia este blocată. Astfel,acest flux de energie este considerat vindecătorul principal de boli majore",spune Karyn Ghale,un expert terapeut.

Beneficiile masajului Shaitsu:

-reduce durerile musculare şi dureri din cauza rănilor

-îmbunătăţeşte fluxul de energie pozitivă

-ajută la sindromul premenstrual

-ajută la depăşirea depresiei

-ajută la insomnie