Trucuri pentru un păr strălucitor

par matasos jpeg

Lung, scurt, cu fir gros, subţire, drept, ondulat ... nu contează ce tip de păr ai în mod natural, există un singur lucru pe care toate femeile şi-l doresc atunci când vine vorba de aranjarea pletelor acasă: să strălucească de sănătate.

Duşmanii părului

Să ai un păr strălucitor poate fi o adevărată provocare,în condiţiile în care,zilnic,acesta este supus unei serii de tratamente deloc prietenoase. Între cei mai mari inamici se numără expunerea la razele solare,periajul dur,intemperiile vremii,procedurile profesionale cum ar fi vopsirea,îndreptarea chimică sau permanentul. Toate pot da podoabei capilare un aspect tern. Cu toate astea,majoritatea tratamentelor sunt o necesitate în zilele noastre,aşa că nu va trebui să renunţi complet la ele,pentru a reda sănătatea firelor de păr.

Îngrijirea corespunzătoare

Pentru ca părul să îşi menţină strălucirea naturală,trebuie să te speli pe cap cu apă călduţă,care ajută şi la redarea elasticităţii. Uscarea trebuie făcută doar cu ajutorul unei c\rpe din bumbac,cum ar fi un tricou mai vechi,nu folosind prosopul care îl poate electriza. Seara,cel mai bine este să dormi pe o pernă îmbrăcată în satin,ceea ce ajută la menţinerea hidratării părului. Dacă totuşi foloseşti feonul,nu îl ţine până la uscarea completă a firelor,care ar face ca acestea să se deterioreze.

În timpul spălării,aplică şamponul masând uşor scalpul,pentru a îmbunătăţi circulaţia sângelui. Procesul poate fi făcut şi după ce ai ieşit de la duş.

Rolul produselor cosmetice

Deşi anumite trucuri pot avea un rol important în redarea strălucirii,nu trebuie trecute cu vederea nici beneficiile oferite de produsele cosmetice. Dacă te temi de efectele nocive ale chimicalelor,îţi poţi pregăti singură câteva măşti hrănitoare. Fii atentă,însă,fiindcă fiecare tratament este indicat doar anumitor tipuri de păr. Deci,învaţă să recunoşti caracteristicile acestuia.

Un stil de viaţă sănătos,înseamnă un păr sănătos

Pe lângă tot ceea ce ai citit până acum,trebuie să ştii că la fel de importantă este şi alimentaţia. Da,ai citit bine! Alimentele pe care le consumi pot ajuta sau dăuna sănătăţii pletelor tale. Aşadar,părul este un indicator al sănătăţii organismului în general.

Deci,aminteşte-ţi să incluzi în dieta zilnică alimente bogate în proteine (carne,ouă,lactate),vitamine (fructe şi legume) şi Omega-3 (peşte).



Recente

596cf8b29e5edde3c6ffec327094dd3a jpeg
Celebritati, Paris Hilton, Harry Styles, Kesha, Shutterstock  jpg
Selma Blair și aliatul ei în lupta cu scleroza multiplă 0  Sursa   Instagram jpg
Jennifer Lopez, poreclă pentru gemeni 1  foto   Instagram  jpg
Paris Hilton este disperata sa si gaseasca catelul  jpg
13166749 107305913017982 387879570 n jpg
Meryl Streep, Jennifer Lawrence, Charlize Theron, salariu negociat  foto   Shutterstock jpg
Cei mai impiedicati hoti din lume  Sursa foto Shutterstock 2045111030 jpg
Coolio, 10 copii și mai multe amante  foto   Shutterstock jpg
Obiceiurile regelui charles al III lea, foto instagram  jpg
Katy Perry jpg
Obiceiul alimentar al actritei Gwyneth Paltrow o face sa se simta grozav la 50 de ani  Sursa foto Shutterstock 1544970053 jpg
Kim Kardashian, reguli în avionul privat  sursa foto   Instagram Kim Kardashian jpg
James Bond, Daniel Craig  jpeg
Camilla Parker si Charles jpg
Antonio Banderas si iubita lui demonstreaza ca dragostea nu are varsta  Sursa foto Shutterstock 1409689958 jpg
new amsterdam 2 png
Pablo Picasso, primul cuvânt rostit  sursa foto   Shutterstock jpg
Cel mai bun bucatar din lume, shutterstock  jpg
Coolio, videoclip Gangsta's Paradise, Michelle Pfeiffer 1  Sursă foto   Shutterstock jpg