Trucuri utile pentru conturarea posteriorului

1 66873 original jpg jpeg

Nicio parte a corpului feminin nu pare să primească atât de multă atenţie precum posteriorul. Există exerciţii nenumărate care se concentrează pe această parte a corpului, însă există şi câteva trucuri pe care le poţi pune în aplicare pentru a-ţi contura posteriorul.

Iată despre ce trucuri este vorba:

Mersul pe vârfuri

Este cel mai uşor exerciţiu pentru că nu îţi cere o anumită perioadă de timp. Îl poţi face oriunde. Mergi pe vârfuri 30-40 de secunde,odihneşte-te şi repetă de câteva ori pe zi,în fiecare zi.

Mersul pe bicicletă

Această este cea mai puternică armă împotriva celulitei pentru această parte a corpului. În acest fel,îţi vei întări muşchii din zona posteriorului.

Genuflexiunile

 Fă-le timp de cinci minute în fiecare zi şi vei începe să vezi exerciţiile în câteva luni.

Urcatul scărilor

Sunt excelente pentru întărirea şi conturarea posteriorului. Încearcă să eviţi cât poţi lifturile şi scările rulante şi vei începe să vezi diferenţa în scurt timp.

Fă exerciţii cu o pernă

În timp ce stai în pat,pune-ţi o pernă între genunchi. După ce o fixezi,încearcă să o strângi bine între genunchi,încordând muşchii picioarelor. Rămâi în această poziţie cât de mult poţi.



Recente

Nostradamus a prezis că în 2013 va începe al Treilea Război Mondial jpeg
4x5 Mainstage UNTOLD 2024 jpg
Kim Kardashian jpg
influencer  foto   Shutterstock jpg
Kim Kardashian în lenjerie intimă  foto   Instagram jpg
turbulență jpg
Serena Williams  foto   Shutterstock jpg
Nicki Minaj  jpg
Sharon Stone jpg
AD 4nXfs3LB6wCUzZe0QGfm 2E 0loKYvfmcgKRRZdJY7mYQ0V3HM1YwPuJY4OvwLSBL 1NnRCp wuv1ali9JRQ65WltiomaWRbWtMhfIxhqDgCvrmza4tOmhL91H203pYWobZYsep31 jrOgGqp5D1yvfaf2hLA
cel mai bogat model din lume jpg
Kevin Bacon jpg
Celebra creatoare de modă Coco Chanel a încetat din viață în 1971 jpeg
Maimuța Proboscis jpg
Jake Gyllenhaal   jpeg
Justin Bieber jpg
Debbie Harry  Instagram jpg
michael jackson jpg
Khloe Kardashian jpg
Robbie Williams, Beyonce  jpg