Astfel, clienţii Bonami au putut alege să achiziţioneze online obiecte virtuale, cu valori diferite: ascuţitoare, penare, ghiozdane, ce reprezentau donaţii. Bonami şi ACSIS şi-au dorit şi să atragă atenţia asupra abandonului şcolar, acesta fiind al treilea cel mai mare din Europa, potrivit Eurostat.

Rechizitele au fost oferite în cadrul unei întâlniri organizate la şcoala unde învaţă majoritatea copiilor integraţi în programele ACSIS. Atât cei mici, cât şi părinţii au apreciat darurile:

L., un băieţel de 12 ani, a primit cu entuziasm trusa de geometrie, fiind pasionat de matematică. O mămică, ce îşi creşte singură cei trei copii, a povestit : ”Copiii învaţă foarte bine, mai ales R., cel mijlociu. El a luat şi premiu anul acesta. Încerc să le asigur tot ce au nevoie, însă acum îmi e foarte greu, neavând serviciu de două luni. Vă mulţumesc mult pentru ajutor“.

Georgiana Neuman, Director Executiv ACSIS a declarat: Am sperat încă de la începutul campaniei să reuşim să obţinem fondurile necesare pentru a oferi rechizite tuturor copiilor. Ne bucurăm tare mult că, împreună cu Bonami, am reuşit.” 

Compania mulţumeşte clienţilor săi, care au fost deschişi şi generoşi. Manuela Lică-Ionescu, Marketing Manager Bonami pentru România, a detaliat: “ Am fost surprinşi pozitiv de receptivitatea şi entuziasmul lor, am avut comenzi pentru toate produsele virtuale oferite în cadrul campaniei, ceea ce demonstrează că, indiferent de posibilităţi, fiecare a dorit să contribuie. Având în vedere succesul acestei campanii ne-am dori să organizăm şi pe viitor astfel de acţiuni.”

ACSIS a fost înfiinţată în 2004 pentru a sprijini tinerele mame aflate în risc de abandon al copilului. De atunci a desfăşurat numeroase proiecte având ca scop atât prevenirea abandonului şcolar, a traficului de persoane cât şi a abandonului copiilor.  

Bonami, magazinul online cu mobilier şi accesorii, s-a lansat pe piaţa din România în 2016, şi oferă zi de zi inspiraţie clienţilor prin campaniile sale.