Fii mereu în mişcare

De multe oristarea de slăbiciune este de fapt un simptom al anemiei. Mergi la doctor în mod regulat,fă-ţi analizele obligatorii şi astfel vei vedea ce carenţe de vitamine ai. Pentru a evita să ajungi în starea aceasta,mănâncă multe fructe şi legume,de preferat neprocesate termic. De asemenea,impune-ţi un ritm de viaţă alert şi obişnuieşte-te să faci mişcare în mod constant.

Stai departe de dulciuri

Zaharul şi grăsimile sunt cele care provoacă o senzaţie de moleşeală,aşa că este bine să le consumi cât mai rar. Acest lucru nu înseamnă că din când în când nu te poţi răsfăţa cu ceva dulce. Încearcă însă variante mai sănătoase. Prepară un suc din fructele tale preferate,vara alege să prepari îngheţata în casă,iar când simţi nevoia de ceva dulce alege un iaurt simplu în care să adaugi biscuiţi sau câteva pătrăţele de ciocolată neagră.

Nu sta în pat

Oricât de mult ai vrea sa mai stai în pat măcar cinci minute în plus,renunţă la acest obicei prost. Acele câteva minute se vor prelungi şi se vor transforma în ore. De asemenea,nu pierde nopţile. Este normal să fii într-o dispoziţie proastă dacă îţi este somn. Aceeaşi regulă se aplică şi dacă dormi în plus. Corpul nu are timp să se trezească,iar ceasul tău intern va fi dat peste cap de orarul prelungit de somn. Te vei trezi din ce în ce mai greu şi vei fi somnoroasă întrega zi.

Hidratează-te

Deşi poate suna ciudat,uneori starea de apatie este dată de faptul că eşti deshidratată  Bea multă apă şi evită pe cât posibil cafeaua şi băuturile alcoolice deoarece ele grăbesc procesul de deshidratare. În cazul în care nu eşti obişnuită să bei apă,o poţi înlocui cuceaiuri sau sucuri naturale. Nu aştepta să ţi se facă sete şi ai grijă să ai mereu la îndemână un pahar de apă. Faptul că o vezi,te va stimula să o şi bei.