Îmbunătăţeşte nivelul de concentrare la muncă

17 noiembrie 2017   Carieră

Se spune că viaţa este o cameră, iar noi trebuie să ne focusăm în primul rând asupra celor mai frumoase şi importante lucruri. În al doilea rând, pasul către succes este concentrarea, mai ales la locul de muncă.

Iată câteva sfaturi care te vor ajuta să-ţi îmbunătăţeşti nivelul de concentrare:

Axează-te pe un singur lucru

Mulţi dintre noi suntem multitasking, şi ca să ne terminăm treaba avem tendinţa să ne grăbim şi să facem mai multe lucruri în acelaşi timp. Dar care sunt rezultatele? Mai bine te axezi pe fiecare sarcină în parte. Fă-ţi un plan şi organizează-te în aşa fel încât să obţii la sfârşitul zilei satisfacţie.

Meditarea este sufletul tău pereche

Când ajungi să stăpâneşti arta controlului, vei reuşi să faci tot ce ţi-ai propus, personal şi profesional. Dacă te afli într-o situaţie grea, tot ce trebuie să faci este să te concentrezi pe respiraţie şi să meditezi 5 minute, nu mai mult. Nu trebuie să te panichezi. Concentrează-te pe ce trebuie să faci, iar rezultatele vor fi cele pe care ţi le doreşti.

Exerciţiile îmbunătăţesc concentrarea

Creierul are o funcţie care este stimulată de exerciţii. Ea te ajută să memorezi mult mai repede. Exerciţiile regulate menţin creierul activ, fiind astfel îmbunătăţit nivelul de concentrare.

Evită dependenţele online

Cât timp petreci pe reţelele sociale? De câte ori îţi verifici notificările pe oră? Acest lucru se întâmplă foarte des, nu-i aşa? La locul de muncă ar trebui să renunţi la aceste ”dependenţe”. Ele îţi distrag atenţia de la ceea ce trebuie să faci, influenţând negativ rezultatele sarcinilor zilnice.

Menţine un control asupra întregii vieţi

Dacă este ceva ce te distrage de la treburile tale, ar trebui să ai un control şi o putere ca să treci peste toate. Trebuie să ai grijă de tine, să te hrăneşti corespunzător şi să te hidratezi. Autocritica este o calitate esenţială pentru obţinerea succesului.

Mai multe