Ai poftă de dulce? Prepară-ţi aceste prăjituri sărace în calorii!

1 61358 original jpg jpeg

Fructul de avocado este o surs─â important─â de acizi gra┼či, vitamine ┼či minerale. Dac─â nu ├«┼úi place s─â ├«l consumi ca atare, ├«l po┼úi include ├«n dieta ta sub forma unor pr─âjituri s─ân─âtoase ┼či delicioase.

├Än loc s─â folose┼čti zah─âr rafinat sau ├«ndulcitori artificiali,├«┼úi propunem s─â folose┼čti miere organic─â. Astfel,pr─âjiturile nu ├«┼úi vor pune ├«n pericol s─ân─âtatea,dar nici silueta. 

Iat─â de ce ingrediente ai nevoie

-56 grame de ciocolată care se topesc într-o jumătate de lingură de ulei de cocos

-1/2 avocado organic

-2 linguri de unt de migdale nes─ârat

-1/4 can─â cu miere

-1 ou ┼či 1 albu┼č

-2 linguri de pudr─â de cacao

-1-1/2 f─âin─â de migdale

Cum se prepar─â

1. Pre├«nc─âlze┼čte cuptorul la 180 grade Celsius.

2. Transform─â avocadoul ├«ntr-o past─â fin─â ┼či cremoas─â cu ajutorul unui blender.

3. Adaugă restul ingredientelor pe rând,după care amestecă-le bine în blender până când compoziţia devine omogenă.

4. Ţine compoziţia la frigider o oră.

5. Formeaz─â pr─âjituri rotunde ┼či plate,dup─â care pune-le ├«n tav─â ┼či bag─â-le la cuptor 15-17 minute.

6. După ce le-ai scos de la cuptor,lasă-le să se răcească cel puţin 5 minute înainte de a le consuma.



Recente

refuz   nu   shutterstock 2124337634 jpg
Tik Tok jpg
Sfintii Petru si Pavel shutterstock 1852640023 jpg
femeie tanara interviu job ingrijorata dec 3 2010 6 42 pm jpeg
DSC 0243 jpg
Cum po┼úi avea un p─âr bogat ┼či s─ân─âtos, chiar dac─â ├«l coafezi zilnic jpeg
Parinti imaturi  jpg
inghetata foto shutterstock
gandac de bucatarie shutterstock 1102601966 jpg
sport jpg
pasta de dinti   shutterstock 1294381117 jpg
shutterstock 1358046383 jpg
Carne jpg
carton 1 png
Baterie descarcata jpg
Tigare electronica jpg
Narcisism jpg
Rusalii shutterstock 2151194551 jpg
Intalnire jpg
muzica casti shutterstock