Alimente bogate în grăsimi pe care trebuie să le consumi

1 72468 original jpg jpeg

Nu toate alimentele bogate în grăsimi sunt rele pentru organism. Iată ce trebuie să consumi în mod constant pentru o sănătate de fier.

Dacă incluzi în alimentaţia ta grăsimile „bune”,în timp ce le eviţi pe cele „rele” (saturate),vei reduce riscul de a te îngrăşa şi de a te îmbolnăvi.Iată o listă a alimentelor care nu ar trebui să-ţi lipsească din bucătărie.Avocado-O jumătate de avocadoîţi oferă 10 grame de grăsimi mononesaturate. Consumă-l în salate sau în sendvişuri.Migdale-Dintre toate fructele oleaginoase,migdalelesunt cele mai sărace în calorii. În jur de 23 de migdale conţin 14 grame de grăsimi,dintre care 9 sunt mononesaturate şi 5 grame sunt polinesaturate.Somon-Somonul conţine din plin acizi graşi Omega-3,esenţiali pentru sănătatea ochilor,dar şi a altor organe vitale. De aceea,este important să consumi peşte de 2-3 ori pe săptămână.Măsline şi ulei de măsline-Când mănânci câte o salată,nu uita să adaugi câteva măsline,dar şi ulei de măsline,fiindcă aceste două ingrediente sunt surse importante de grăsimi bune pentru organism.Seminţe de in-Dacă nu obişnuieşti să consumi seminţe de in,află că acestea conţin din plin grăsimi mononesaturate şi polinesaturate. Le poţi consuma în iaurturi sau în salate.