Aşa faci faţă politicii de birou!

Indiferent cât de mult încerci să eviţi să te implici în politica de la locul de muncă, dacă lucrezi la birou, până la urmă te vei trezi prinsă la mijloc. Există, însă, câteva modalităţi prin care poţi da dovadă de tact când vine vorba despre politica de birou cu care nu esti neapărat de acord.
1. Nu abuza de poziţia pe care o aiNu lăsa puterea cu care eşti însărcinată să îţi ajungă la cap şi nu abuza de ea. Alfel,poţi stârni resentimente ale colegilor tăi şi te vei trezi prinsă într-un scandal privind regulile de conduită.2. Fă parte din echipăCa parte a unui colectiv,trebuie să înţelegi că binele echipei şi al companiei sunt mai importante decât binele personal. Nu poţi fi egoistă. Făcând parte din colectiv,ai mai multe şanse de a fi promovată.3. Dă dovadă de profesionalismTrebuie să ai un comportament adecvat şi profesional. Nu poţi fredona melodii în timpul unei şedinţe. Dacă ai o atitudine profesională şi o vestimentaţie pe măsură,oamenii nu te vor implica în politici de birou sau bârfe.4. Menţine-te ocupatăîncearcă să nu pierzi timpul când eşti la locul de muncă. Arată că eşti ocupată şi eşti de folos companiei,sau vei fi subiectul bârfelor şi vei ridica întrebări referitoare la sarcinile tale.
Dacă bârfeşti şi aştepţi să primeşti bârfe la rândul tău,te vei trezi fix în mijlocul politicilor de birou. Nimeni nu priveşte cu ochi buni o persoană care bărfeşte.
Evitând politica de la locul de muncă,vei evita şi situaţiile neplăcute care pot provoca stres şi îţi pot distruge sănătatea mentală.