Ce trebuie să ştii înainte de a slăbi pentru nuntă

1 68265 original jpg jpeg

Nu e mireasă care să nu vrea să aibă o siluetă de vis în ziua cea mare. Înainte de a te apuca să ţii dietă şi să mergi la sala de sport, citeşte şi sfaturile de mai jos!

Regulile prea aspre îţi dăunează

Vezi ziua nunţii ca pe un termen limită dincolo de care parcă nimic nu mai contează. Îţi impui o mulţime de reguli stricte de care probabil că nu vei mai ţine cont după nuntă. Sănătatea ta poate fi în pericol dacă te lipseşti de elemente nutritive importante. De asemenea,e posibil să renunţi pe rând la tot ceea ce ţi-ai propus. Un program de slăbitmai flexibil va face totul mai uşor şi te va ajuta să scazi în greutate treptat,fără stres.

Nu lăsa slăbitul pentru ultima lună

Dacă ţi-ai propus să slăbeşti mai mult până la căsătorie,începe din timp,nicidecum cu 2-3 săptămâni înainte. Pe lângă dieta drastică pe care e posibil s-o alegi,ai foarte multe detalii de pus la punct care-ţi vor consuma nu doar timpul,ci şi energia. Nu vrei să cazi din picioare de epuizare tocmai în una dintre cele mai aşteptate zile din viaţa ta.

Cumpără rochia mai târziu

Ia în calcul că rochia de mireasăşi verigheta trebuie să te ţi se potrivească în ziua nunţii. În caz că vrei să pierzi câteva kilograme bune,amână momentul alegerii rochiei sau notează-ţi în agendă să treci pe la croitor pentru eventuale ajustări. De asemenea,e indicat să nu te grăbeşti să iei o rochie cu câteva numere mai mică,cu gândul că vei încăpea în ea.  Nu se ştie ce se va întâmpla pe parcurs.

Stabileşte un scop realist

Ar fi minunat să poţi slăbi foarte mult,într-un timp scurt,însă nu trebuie să pierzi din vedere faptul că planurile de pe hârtie nu se potrivesc cu realitatea. Aminteşte-ţi cât şi cum ai reuşit să dai jos ultima dată când ai ţinut dietă! În primă fază,stabileşte-ţi să slăbeşti mai puţin decât ţi-ai dori de fapt. Aşa nu vei fi dezamăgită de rezultate.

Evită să te înfometezi şi fă mişcare

Cu cât stresul creşte mai mult în apropierea nunţii,cu atât ai nevoie de mai multă mişcare,de o dietă echilibrată,de odihnă. Organizarea unui program de zi cu zi te va ajuta să nu pierzi controlul asupra situaţiei şi să nu uiţi din vedere niciun amănunt legat de prăgătirea zilei celei mari. Mai mult,în timp ce faci sport,vei topi grăsimile acumulate şi vei alunga gândurile negative.