Cele mai eficiente cure de îngrăşare

1 65254 original jpg jpeg

În timp ce unele dintre noi apelează la tot felul de diete din dorinţa de a scăpa de kilogramele în plus, sunt şi persoane care şi-ar dori să aibă mai multe forme. Află care sunt cele mai eficiente cure de îngrăşare!

Pentru a câştiga câteva kilograme în plus la cântar o soluţie nu este să apelezi la mâncarea fast food,deoarece aceasta nu are doar multe calorii şi este şi bogată în grăsimi saturate,care pot duce la creşterea colesterolului şi a trigliceridelor,două probleme care pot duce la declanşarea bolilor cardiovasculare.

Cele mai eficiente cure de îngrăşare. Reguli de aur

Este indicat să urmezi sfatul unui medic nutriţionist pentru a vedea care regim de îngrăşarese potriveşte metabolismului tău şi cum poţi avea formele la care visezi într-un mod cât mai sănătos. Totuşi,sunt câteva reguli pe care ar trebui să le respecţi pentru ca regimul să dea rezultate,indiferent de care este acesta.

1)      Nu lăsa să treacă mai mult de patru ore între mese.

Organismul tău are nevoie de energie pentru a funcţiona corespunzător,iar pe aceasta o ia din alimente. Atunci când sari peste mese,privezi corpul de această sursă de energie,iar el trebuie să apeleze la alte resurse,cum ar fi masa musculară. Dacă vrei să-ţi creşti masa musculară este indicat să nu sari peste mese şi,mai ales,să le iei la aceeaşi oră în fiecare zi.

2)      Consumă mai multe alimente la aceeaşi masă

În loc să mănânci doar o banană sau o mână de nuci,mănâncă şi o felie de pâine prăjită cu unt,alături de un pahar de lapte. Cu cât sunt mai multe substanţe nutritive,cu atât organismul va funcţiona mai corespunzător.

3)      Mănâncă sănătos,dar consistent

În loc să mănânci cât mai mult,ai grijă ca alimentele care le consumi să conţină proporţii echilibrate de carbohidraţi,proteine şi grăsimi. De exemplu,o gustare sănătoasă care poate înlocui o masă atunci când te grăbeşti poate fi formată dintr-o mână de fructe uscate,câteva pătrăţele de ciocolată neagră şi 2-3 biscuiţi din ovăz sau alte cereale integrale.

4)      Bea cât mai multe sucuri

Sucurile nu-ţi vor oferi aceeaşi senzaţie de saţietate precum alimentele solide,dar vin cu un plus de calorii sănătoase. Bineînţeles,este vorba de sucurile proaspete din fructe şi nu cele carbogazoase,pline de zaharuri. Aşadar,poţi adăuga la micul dejun,pe lângă alimente,şi un pahar cu smoothie din fructe de sezoncu lapte sau iaurt.

5)      Mănâncă înainte de culcare

Dacă persoanele care vor să slăbească trebuie să evite orice aliment cu cel puţin 3 ore înainte de culcare,această regulă nu se aplică şi în cazul celor care vor să slăbească. Aceste mese trebuie să conţină carbohidraţi,cum sunt cei din paste integrale,dar şi proteine din legume,fasole,piept de pui sau brânză.