Cum poţi slăbi fără stres

1 47432 original jpg jpeg

Dacă vrei să slăbeşti sănătos, acestea sunt câteva trucuri neconvenţionale cu ajutorul cărora sigur vei reuşi ce-ţi propui.

Te-ar mai putea interesa:

Diete periculoase pentru organism

Dieta pentru un abdomen plat

1. Alege supe la mesele principale

Adesea,supele nu sunt considerate ca fel de bază a unei mese,dar dacă îţi doreşti să slăbeşti,îţi este de folos să alegi să mănânci supă în locul unui fel solid. Supele de legume cu carne de pui au darul de a fi săţioase,hrănitoare,sănătoase şi nu conţin multe calorii. 2. Vitamina C elimină grăsimile

Alimentele bogate în vitamina C nu numai că îţi întăresc sistemul imunitar,dar intensifică şi procesul de ardere a grăsimilor.Vitamina C topeşte grăsimile din organism şi ajută la eliminarea lor mai rapidă. De aceea este indicat să mănânci portocale,broccoli,morcovi,varză.

La sfârşitul săptămânii de dietă te simţi obosită,depresivă şi lipsită de motivaţie? Atunci,ce-ar fi să iei o pauză şi să continui dieta după weekend. Sărbătoreşte cele cinci zile de regim pe care ai reuşit să le ţii şi pregăteşte-te pentru următoarele cinci. Este o regulă care poate da roade numai dacă ai grijă să nu faci excese în zilele „libere” de dietă.

Cu toate că ţi se spune să renunţi la tot ceea ce te îngraşă (bere,băuturi acidulate,dulciuri,cofeină),e mai sănătos să nu le laşi deoparte pe toate dintr-odată. Înlocuieşte-le treptat cu alimente sănătoase şi dă-ţi timp să te obişnuieşti cu noile gusturi. Scopul tău este să-ţi formezi o dietă nouă,pe care n-o vei urma doar o perioadă limitată,ci va face parte dintr-un stil de viaţă sănătos.

5. Mănâncă atunci când ţi-e foame

Caută să faci o diferenţă între senzaţiile fizice de foame şi foamea emoţională,aceea care te face de fapt să consumi alimente cu multe calorii,gustoase,dar nesănătoase. Dacă mănânci atunci când îţi este foame,te vei ridica de la masă mulţumită,fără să mai simţi dureri ale stomacului.