Dieta 2+1. E atât de simplă!

1 69734 original jpg jpeg

O dieta bazată pe plante reprezintă o modalitate simplă de a da sănătăţii tale un impuls şi a pierde în greutate. Bazată pe cercetări extinse de nutriţie, dieta 2 + 1 presupune îmbunătăţirea digestiei şi acordarea unei importanţe crescute alimentelor pe bază de plante.

Dieta nu impune renunţarea la carne,peşte şi produse lactate – ci presupune aşezarea legumelor pe primul loc şi  proteinelor animale pe plan secund.

Mai puţin zahăr,sare şi grăsimi       

Această schimbare presupune consumarea mai multor alimente vegetale-cheie a reducerii de calorii. Şi cel bine este că vei mânca mai multe alimente cu mai puţine calorii,aşa că niciodată nu vei suferi de foame,în timp ce pierzi în greutate.

Beneficii reale pentru sănătate

Dieta 2+1 presupune trecerea de la alimentele bogate în calorii,cum sunt carnea,produsele lactate şi alte alimente de origine animală,la cele vegetale cu mai puţine calorii,precum boabele,vegetalele,leguminoasele şi nucile. Alimentele vegetale conţin,de asemenea,  super-nutrienţi,cum ar fi fibrele,care dau senzaţia de saţietate şi ajută la îmbunătăţirea digestiei. În plus,în acest fel obţii toţi antioxidanţii,vitaminele si mineralele de care ai nevoie pentru a stimula sistemul imunitar.

Uşor de adoptat

Cel puţin 2 treimi din porţia de mâncare trebuie să conţină alimente vegetale,iar restul poate fi carne – nu mai mult de 80 de grame – sau peşte,ouă ori produse lactate.

Pentru a profita la maximum de dieta 2+1,trebuie să urmezi un plan de 14 zile. Dacă îl respecţi întocmai,la orice masă,faci un minimum de sport (cel puţin 10 minute pe zi) şi reduci consumul de alcool,poţi slăbi în acest timp aproximativ 6 kilograme. Şi,cel mai important, nu vei suferi de foame pe timpul curei.

Varietatea este cheia succesului

Dacă vrei să ai acelaşi mic dejun în fiecare zi,e în regulă,dar încearcă să variezi prânzurile şi mesele de seară,pentru a nu cădea în capcana de a renunţa din cauză că te-ai săturat de aceleaşi alimente zilnic.

Poţi ţine dieta oricât doreşti,în cazul în care eşti mulţumită de rezultate. Iar după ce nu mai ai nevoie,o poţi păstra în continuare,dar nu la fel de drastic. Dacă ai chef de un desert sau de o pizza,o dată la câteva zile,nu te simţii vinovată. Important este ca ulterior să te întorci la acest regim.