Dieta cu piersici - Scapi de 4 kg în 10 zile

1 70386 original jpg jpeg

Piersicile ajută la detoxifierea organismului şi au proprietăţi de a normaliza valorile colesterolului şi ale glicemiei din sânge. Nu au mai mult de 40 de kcal/100g şi rehidratează fără aport important de zahăr. Dieta cu piersici te ajută să slăbeşti până la 4 kg în 10 zile.

Este bine tolerată de organism

Are un conţinut important de vitamină C (7 mg/100 g) şi de provitamină A (mai ales în piersicile cu pulpă galbenă,.5-1 mg/100 g). Consumată coaptă,e parfumată,savuroasă şi foarte digestă:fibrele ei sunt deosebit de moi şi de bine tolerate,chiar şi de cei cu probleme gastro-intestinale.

Ajută la rehidratare şi remineralizare

Compusă în proporţie de 87% din apă,piersica permite rehidratarea organismului şi deci eliminarea toxinelor. Permite şi remineralizarea,căci conţine potasiu,magneziu,fosfor şi fier.

Taie apetitul

Fiind bogate în fibre solubile,piersicile uşurează digestia,previn constipaţia şi scar riscul apariţiei cancerului de colon. De asemenea,previn apariţia maladiilor cardiovasculare şi o gestionare mai bună a diabetului de tip 2. În plus,sunt foarte săţioase,ceea ce le face un excelent „ingredient” în curele de slăbire – cu condiţia să le mănânci cu tot cu pieliţă,care conţine cele mai multe fibre.

La ce te ajută

Piersica este un fruct bogat în antioxidanţi şi specialiştii în nutriţie o recomandă pentru conţinutul mic de calorii,procentajul de apă generos (80%) şi de fibre. Ea întăreşte sistemul imunitar şi te ajută dacă vrei să-ţi ţii sub control glicemia şi colesterolul.  

Dieta cu piersici îţi protejează stomacul şi facilitează tranzitul intestinal. În plus,deliciosul fruct reglează circulaţia sângelui şi este un furnizor de vitamine.

Este recomandat să consumi piersicile proaspete şi în suc natural,aşa că evită siropurile şi prăjiturile cu piersici pe motiv că beneficiază de proprietăţile menţionate. De asemenea,nu decoji fructele deoarece le reduci din calităţi. Pentru a reduce vertiginos din greutate,bea multă apă sau ceai verde şi nu uita să faci mişcare.

Meniu pentru o zi (poţi consuma la alegere)

-cafea cu lapte degresat,ceai verde sau un iaurt degresat

-o piersică şi o felie de pâine cu dulceaţă

-trei biscuiţi de cereale şi suc natural de piersică

-o salată de legume şi:

-paste cu sos de tomate

-orez asezonat cu o lingură de ulei de măsline,amestecat cu o lingură de parmezan

-cartofi fierţi,piept de pui la grătar sau peşte la cuptor

:salată de fructe cu piersici,mere,o bană şi un kiwi

:150 de grame de salată de legume cu,la alegere:

-de două ori pe săptămână:un ou fiert

-de două ori pe săptămână:120 de grame de carne slabă la grătar sau peşte fiert

-o dată pe săptămână:200 de grame de brânză degresată

-de patru ori pe săptămână:un pahar de iaurt degresat

:un pahar cu suc natural de piersici.

Specialiştii îţi recomandă să consumi zilnic 500 de grame de fructe de diferite tipuri,iar piersicile pot face parte din meniu.