Dietă pentru zile răcoroase

1 66058 original jpg jpeg

Pe tot parcursul sezonului rece, este important să-ţi protejezi imunitatea. În timp ce multă lume preferă medicamentele care ne feresc de răceală, tu poţi proba o metodă mai sănătoasă şi naturală, mâncând produse care întăresc imunitatea şi o revigorează.

Meniu pentru o ziMic dejun:Amestec de cereale cu alune şi stafide

Ai nevoie de două ceşti cu apă fiartă,un vârf de cuţit de sare şi o ceaşcă cu ovăz pe care le fierbi la foc mic. După cinci minute,timp în care ai amestecat compoziţia,adaugi o jumătate de linguriţă cu scorţişoară,un sfert de ceaşcă cu stafide şi alune sfărâmate neprăjite. După ce a fiert,iei amestecul de pe foc,îl laşi să se răcească timp de cinci minute şi-l serveşti cu lapte degresat şi fructe,cum ar fi o banană feliată sau kiwi.

:

Patru felii de morcov şi ţelină

Trei bucăţi de brânză slabă

Somon cu salată

Amestecă două bucăţi de salată cu roşii cherry feliate,castraveţi,ardei gras,ceapă roşie tăiată în cubuleţe şi şase măsline negre. Adaugă trei bucaţi de avocado,o conservă mică de somon roşu şi un strat subţire cu ulei de măsline amestecat cu oţet balsamic şi puţin usturoi măcinat. Meniul este foarte delicios dacă îl consumi cu o felie de pâine prăjită.

30 g de nuci şi seminţe,de preferat cele de floarea soarelui şi de in,deoarece sunt bogate în antioxidanţi,minerale,selenium şi zinc.

Piept de pui la grătar cu cartofi la cuptor

Pieptul de pui,o felie cât palma,se condimentează şi se frige pe grătar. Taie cartofii,nu mai mult de trei,în felii groase de 1,5 cm şi-i pui într-un vas pentru cuptor cu câteva picături de ulei de măsline,după care îi stropeşti cu apă. Adaugi condimente,cum ar fi rozmarinul sau mărarul,  şi-i laşi la cuptor până prind o crustă deasupra. Poţi să-i serveşti cu o salată de varză sau de murături asortate.

Ceai de mentă îndulcit cu miere de albine