Seminţele de in, alimente de neînlocuit pentru sănătatea ta

1 69069 original jpg jpeg

Seminţele de in sunt printre cele mai utile şi necesare seminţe care conţin numeroase substanţe esenţiale pentru sănătatea noastră.

De ce este bine ca seminţele să fie incluse în alimentaţia noastră?Seminţele de in sunt o sursă bogată de fibre,care sunt foarte importante pentru pierderea în greutate. De asemenea,aceste seminţe conţin acizi graşi Omega-3,substanţe care aduce beneficii sănătăţii cardiovasculare.Cum să mâncăm seminţe de in?Se recomandă ca seminţelele să nu fie consumate în cantităţi mari,ci 1-2 linguriţe pe zi. Acestea pot fi,de asemenea,preparate sub formă de făină sau de ulei. Sunt potrivite pentru adăugarea la diferite feluri de mâncare.Ajută la reducerea colesteroluluiNu toate grăsimile sunt rele pentru sănătate. Oamenii trebuie să înţeleagă că grăsimile sănătoase sunt esenţiale pentru organism. Acizii graşi Omega-3 din seminţele de in ajută foarte mult la ameliorarea senzaţiei de foame,dar şi la scăderea nivelului mare de colesterol.

Află mai multe despre seminţele de in pe bewoman.ro



Recente

protectie spirituala jpg
Ce senzatii fizice dau diverse emotii  Sursa foto shutterstock 259347731 jpg
culori jpg
Regula 3 30 300 pentru a fi fericit  Sursa foto shutterstock 2228784763 jpg
Tendinta pe retelele sociale de combatere a strestului  Tapping EFT  Sursa foto shutterstock 2141108933 jpg
amintiri jpg
empatie jpg
Cum sa cresti stima de sine  Sursa foto shutterstock 2341996931 jpg
Rugaciune jpg
cristaloterapie jpg
Somatizarea emotiilor jpg
prescură jpg
Transfăgărășan jpg
Incredere in sine jpg
pastrarea unui secret este nociva pentru sanatate jpg
interviu pentru un job  foto   Shutterstock jpg
5 obiceiuri care iti dezvaluie personalitatea  Sursa foto shutterstock 1746342872 jpg
intalnire anulata jpg
Ce vezi prima data iti arata cum reactionezi in fata provocarilor  Sursa foto Jagranjosh jpg
Test jpg